RADNICI ZA KAZNU PUZALI PO ULICI (video)

RADNICI ZA KAZNU PUZALI PO ULICI (video)

Na internetu se pojavio skandalozan snimak kineskih radnika koji su morali da puze na prometnoj ulici i to za kaznu jer nisu ispunili zadate poslovne ciljeve. Radnici, mahom žene, puzali su za Čitaj više »

NAGRADA ZA FILM „ZELENA KNjIGA“

NAGRADA ZA FILM „ZELENA KNjIGA“

Film „Zelena knjiga“ (Green Book) dobio je glavnu nagradu na noćašnjoj dodeli nagrada Američkog udruženja producenata, i pobedio favorite kao što su „Roma“, „Zvezda je rođena“ i „Crni panter“. Deset filmova bilo Čitaj više »

MAŠA I MEDVED U GINISOVOJ KNjIZI REKORDA

MAŠA I MEDVED U GINISOVOJ KNjIZI REKORDA

Epizoda ruskog crtanog filma „Maša i medved“ pod nazivom „Maša i kaša“ ušla je u Ginisovu knjigu rekorda kao najgledaniji animirani film na Jutjubu. Ta epizoda zabeležila je više od 3,4 milijarde Čitaj više »

HRANA KOJA ĆE SPASITI SVET

HRANA KOJA ĆE SPASITI SVET

Komisija sastavljena od međunarodnih eksperata „otkrila“ je kako da spasi planetu, ljudske živote i da nahrani milijarde gladnih. Britanski Gardijanpiše da će nov način ishrane otkloniti opasnost od ekološke katastrofe do koje bi došlo Čitaj više »

KONKURS ZA NAJLEPŠU DEČIJU LjUBAVNU PESMU

KONKURS ZA NAJLEPŠU DEČIJU LjUBAVNU PESMU

Konkurs za najlepšu dečiju ljubavnu pesmu „Ljubav (ni)je samo reč…” koji je raspisao Kulturni centar „Mladost” iz Futoga, otvoren je do 14. februara. Mladi pesnici mogu učestvovati samo s jednom pesmom na Čitaj više »

 

ISHRANA POSLE PRAZNIKA

Posle obilja masne i kalorične hrane tokom prethodnih praznika, organizmu je potrebna pomoć da se oporavi. Ukoliko se osećate tromo, pospano, patite od gorušice, nadimanja i glavobolje, to je posledica preteranog uživanja u pečenju, ruskoj salati, tortama i slatkišima. Zbog toga, nutricionisti savetuju da se što pre vratite na zdravu ishranu i da u svakodnevni život uključite fizičku aktivnost. Iako se dijeta čini kao dobra ideja, za oporavak organizma obavezna su tri lagana, količinski mala obroka sa voćnim međuobrocima, poput jabuka, pomorandži, grejpfruta, krušaka i kivija. Povećanu potrebu za šećerom suzbijte citrusnim voćem i ponekim bademom.

Potrebno je piti oko dva litra vode tokom dana da biste izbacili toksine iz organizma, jer preveliki unos soli tokom slavlja može da dovede do zadržavanja tečnosti u telu. Ako je unos alkoholnih pića bio neumeren tokom praznika, neophodno je ne unositi alkohol najmanje deset dana, ali izbegavati zaslađena bezalkoholna pića.

Konzumirajte sveže voćne sokove, sok od paradajza, biljne čajeve od breze, lipe, kamilice, đumbira, kore pomorandže, matičnjaka, zeleni čaj i negaziranu mineralnu vodu. Doručak posle praznika može biti voćna salata (ananas, grejpfrut) sa suvim šljivama, ovsena kaša sa bobičastim voćem ili dve kašike muslija sa nemasnim jogurtom. Opredelite se za ručak u čijoj osnovi se nalazi velika činija zelene salate, rukole i svežeg spanaća sa izrendanom šargarepom, uz dodatak semenki suncokreta, maslinovog ulja i jabukovim sirćetom.

Hladnoća nije izgovor za izbegavanje šetnje, koju svakodnevno treba praktikovati u dužini od 20 minuta. Čak i oni koji nisu sportski tipovi mogu da izdvoje malo vremena za opuštanje i brzo hodanje, makar to bio odlazak u kupovinu.