DEO TOLSTOJEVE I HOPOVSKE BEZ GREJANjA

DEO TOLSTOJEVE I HOPOVSKE BEZ GREJANjA

Iz „Novosadske toplane“ obaveštavaju da danas, od 12.00 časova, zbog sanacije havarije na vrelovodnoj mreži u Tolstojevoj ulici 62, nema grejanja u sledećim ulicama: Tolstojeva 21-57, 32-64; Hopovska 4. Normalizacija se očekuje Čitaj više »

U GRADU SE OSEĆA MIRIS DIMA. NIKO, PA NI VATROGASCI NE MOGU DA LOCIRAJU ODAKLE DOLAZI

U GRADU SE OSEĆA MIRIS DIMA. NIKO, PA NI VATROGASCI NE MOGU DA LOCIRAJU ODAKLE DOLAZI

Na veći deo Novog Sada spustio se dim, ali za sada se ne zna odakle dolazi. U novosadskoj vatrogasnoj brigadi za radio Novi Sad rečeno je da nisu dobili dojave o požaru, Čitaj više »

VEČERAS U SVILARI „GRADIĆ“

VEČERAS U SVILARI „GRADIĆ“

Dokumentarni film „Gradić“ biće prikazan večeras u Kulturnom centru Svilara. Film je snimio Zavod za zaštitu spomenika kulture Novog Sada je, u saradnji sa „Zanatskom filmskom zajednicom“, a uz sufinansiranje Fondacije Novi Čitaj više »

ŠTA NAS OČEKUJE NA OVOGODIŠNjEM STERIJINOM POZORJU

ŠTA NAS OČEKUJE NA OVOGODIŠNjEM STERIJINOM POZORJU

Sterijino pozorje, 64. po redu, održaće se od 26. maja do 3. juna pod sloganom „Pobuna – ženski rod“. Na njemu će izvedeno osam predstava u konkurenciji za nagrade i tri predstave Čitaj više »

U NEDELjU NOVOSADSKI POLUMARATON

U NEDELjU NOVOSADSKI POLUMARATON

Novosadski polumaraton, 26. po redu, održaće se u nedelju, 24. marta, a start je na Trgu slobode. Trčaće se polumaraton od 21,097 km, štafetni polumaraton i trka zadovoljstva od 6 km. Takođe, biće organizovano Čitaj više »

 

ISHRANA POSLE PRAZNIKA

Posle obilja masne i kalorične hrane tokom prethodnih praznika, organizmu je potrebna pomoć da se oporavi. Ukoliko se osećate tromo, pospano, patite od gorušice, nadimanja i glavobolje, to je posledica preteranog uživanja u pečenju, ruskoj salati, tortama i slatkišima. Zbog toga, nutricionisti savetuju da se što pre vratite na zdravu ishranu i da u svakodnevni život uključite fizičku aktivnost. Iako se dijeta čini kao dobra ideja, za oporavak organizma obavezna su tri lagana, količinski mala obroka sa voćnim međuobrocima, poput jabuka, pomorandži, grejpfruta, krušaka i kivija. Povećanu potrebu za šećerom suzbijte citrusnim voćem i ponekim bademom.

Potrebno je piti oko dva litra vode tokom dana da biste izbacili toksine iz organizma, jer preveliki unos soli tokom slavlja može da dovede do zadržavanja tečnosti u telu. Ako je unos alkoholnih pića bio neumeren tokom praznika, neophodno je ne unositi alkohol najmanje deset dana, ali izbegavati zaslađena bezalkoholna pića.

Konzumirajte sveže voćne sokove, sok od paradajza, biljne čajeve od breze, lipe, kamilice, đumbira, kore pomorandže, matičnjaka, zeleni čaj i negaziranu mineralnu vodu. Doručak posle praznika može biti voćna salata (ananas, grejpfrut) sa suvim šljivama, ovsena kaša sa bobičastim voćem ili dve kašike muslija sa nemasnim jogurtom. Opredelite se za ručak u čijoj osnovi se nalazi velika činija zelene salate, rukole i svežeg spanaća sa izrendanom šargarepom, uz dodatak semenki suncokreta, maslinovog ulja i jabukovim sirćetom.

Hladnoća nije izgovor za izbegavanje šetnje, koju svakodnevno treba praktikovati u dužini od 20 minuta. Čak i oni koji nisu sportski tipovi mogu da izdvoje malo vremena za opuštanje i brzo hodanje, makar to bio odlazak u kupovinu.