LETO NA TGRU GALERIJA – KONCERT GRUPE MILAĆOPEZO

LETO NA TGRU GALERIJA – KONCERT GRUPE MILAĆOPEZO

Četvrtak je dan za „Leto na Trgu galerija“, pa će tako večeras u vrtu Spomen-zbirke Pavla Beljanskog i Galerije Matice srpske biti održan koncert benda „Milaćopezo“.  „Milaćopezo“ je poznati klupski bend koji, Čitaj više »

POČINjE WATER FEST

POČINjE WATER FEST

Danas počinje peti festival posvećen očuvanju vodnih resursa „Water fest 2019“ i trajaće do subote 29. juna 2019. godine u prostoru Letnjeg bioskopa Kulturnog centra Novog Sada i Tribine mladih. Festival  organizuju Čitaj više »

NOVI SISTEM UPOZORENjA NA SRPSKIM PUTEVIMA. PREKIDA MUZIKU U KOLIMA DA BI VAS OBAVESTIO O ZASTOJIMA

NOVI SISTEM UPOZORENjA NA SRPSKIM PUTEVIMA. PREKIDA MUZIKU U KOLIMA DA BI VAS OBAVESTIO O ZASTOJIMA

Potpisan je ugovor, a od 1. jula počinje specijalni sistem za obaveštavanje vozača u slučaju nesreće ili prepreke na auto – putu, a primenjivaće se i na magistralnim putevima kao što, Ibarska Čitaj više »

ZAŠTO JE RONALDO ČASTIO OSOBLjE GRČKOG HOTELA SA 20 HILJADA EVRA

ZAŠTO JE RONALDO ČASTIO OSOBLjE GRČKOG HOTELA SA 20 HILJADA EVRA

Fudbalska zvezda Kristijano Ronaldo častio je osoblje luksuznog hotela u Grčkoj s 20.000 evra u znak zahvalnosti što nisu ni blizu hotela puštali paparace tokom njegovog boravka. Ronaldo se pre početka priprema Čitaj više »

LETNjI FESTIVAL I OVE GODINE TOKOM CELOG LETA NA ŠTRANDU

LETNjI FESTIVAL I OVE GODINE TOKOM CELOG LETA NA ŠTRANDU

I ove godine, leto na Štrandu biće u znaku „Štrand Summer Festa“ (Štrand Letnjeg Festivala, za one koji ne govore Engleski). Kompletan porgram dešavaće se na prostoru ispod Mosta slobode, od 29. Čitaj više »

 

ISHRANA POSLE PRAZNIKA

Posle obilja masne i kalorične hrane tokom prethodnih praznika, organizmu je potrebna pomoć da se oporavi. Ukoliko se osećate tromo, pospano, patite od gorušice, nadimanja i glavobolje, to je posledica preteranog uživanja u pečenju, ruskoj salati, tortama i slatkišima. Zbog toga, nutricionisti savetuju da se što pre vratite na zdravu ishranu i da u svakodnevni život uključite fizičku aktivnost. Iako se dijeta čini kao dobra ideja, za oporavak organizma obavezna su tri lagana, količinski mala obroka sa voćnim međuobrocima, poput jabuka, pomorandži, grejpfruta, krušaka i kivija. Povećanu potrebu za šećerom suzbijte citrusnim voćem i ponekim bademom.

Potrebno je piti oko dva litra vode tokom dana da biste izbacili toksine iz organizma, jer preveliki unos soli tokom slavlja može da dovede do zadržavanja tečnosti u telu. Ako je unos alkoholnih pića bio neumeren tokom praznika, neophodno je ne unositi alkohol najmanje deset dana, ali izbegavati zaslađena bezalkoholna pića.

Konzumirajte sveže voćne sokove, sok od paradajza, biljne čajeve od breze, lipe, kamilice, đumbira, kore pomorandže, matičnjaka, zeleni čaj i negaziranu mineralnu vodu. Doručak posle praznika može biti voćna salata (ananas, grejpfrut) sa suvim šljivama, ovsena kaša sa bobičastim voćem ili dve kašike muslija sa nemasnim jogurtom. Opredelite se za ručak u čijoj osnovi se nalazi velika činija zelene salate, rukole i svežeg spanaća sa izrendanom šargarepom, uz dodatak semenki suncokreta, maslinovog ulja i jabukovim sirćetom.

Hladnoća nije izgovor za izbegavanje šetnje, koju svakodnevno treba praktikovati u dužini od 20 minuta. Čak i oni koji nisu sportski tipovi mogu da izdvoje malo vremena za opuštanje i brzo hodanje, makar to bio odlazak u kupovinu.