VENČALA SE ZA SAMU SEBE DA IZNEGNE KRITIKE ŠTO SE JOŠ NIJE UDALA

VENČALA SE ZA SAMU SEBE DA IZNEGNE KRITIKE ŠTO SE JOŠ NIJE UDALA

Studentkinja kojoj je bilo muka od pitanja kada će da se uda, odlučila je da uzme stvar u svoje ruke. Lulu Džemina (32), studentkinja na Univerzitetu u Oksfordu iz Ugande, rešila je Čitaj više »

ŠTA SE DESI KADA VOJNI TEHNIČAR NA AERODROMU IMA LOŠ DAN

ŠTA SE DESI KADA VOJNI TEHNIČAR NA AERODROMU IMA LOŠ DAN

Vojni tehničar u belgijskoj vazduhoplovnoj bazi u Florensu imao je loš dan na poslu. Veoma loš dan! Dok je servisirao F-16S na pisti u belgijskoj bazi, vojni tehničar je greškom pritisnuo dugme Čitaj više »

ŠTA VAM SE MOŽE DOGODITI AKO OSTAVITE ALKOHOL

ŠTA VAM SE MOŽE DOGODITI AKO OSTAVITE ALKOHOL

„Biznis insajder“ nabrojao je nekoliko stvari koje se dogode organizmu kada se alkohol potpuno izbaci. Prvi oporavak osetiće vaša jetra, a posle mesec dana će biti kao nova. Vaš san će se Čitaj više »

OD KOGA DECA NASLEĐUJU INTELIGENCIJU?

OD KOGA DECA NASLEĐUJU INTELIGENCIJU?

Tema o kojoj svi roditelji vole da raspravljaju, kako ozbiljno, tako i u šali, jeste od koga su deca nasledila svoju inteligenciju. Ali zapravo postoji naučni razlog zbog kog deca nasleđuju svoju Čitaj više »

POSTOJI POSAO ŠEFICE MAČAKA

POSTOJI POSAO ŠEFICE MAČAKA

Pojavio se oglas za posao sledeće sadržine: „Traži se šefica mačaka. Lokacija: Zelenogradsk, Rusija. Dužnost: Brinuti se o sedamdesetak gradskih mačaka lutalica. Na oglas se javilo 80 ljudi. Poslodavac je Zelenogradsk, gradić u Čitaj više »

 

DEVET RAZLOGA ZA ŠETNjU

Lepo je vreme, iskoristite ga. Šetajte. Evo devet razloga za to.

  1. Posle 30 minuta žustrije šetnje aktiviraju se enzimi koji su zaduženi za razgrađivanje masti u organizmu
  2. Dva kilometra brzog hodanja pomažu da se sagori 420 kalorija 
  3. Dva kilometra svakodnevne šetnje smanjuju rizik od srčanih bolesti za celih 30 odsto
  4. Pola sata brzog hodanja obara krvni pritisak za 15 odsto.
  5. Sat vremena laganog hodanja podiže nivo hemoglobina u krvi za tri procenta
  6. Redovna svakodnevna šetnja od sat vremena kod starijih pacijenata za 30 odsto smanjuje napredovanje demencije i Alchajmerove bolesti
  7. Studija koja se bavila pacijentima izloženim pojačanom riziku od nastanka šećerne bolesti, pokazala je da je uvođenje šetnje uz još neke druge promene životnih navika, kod svakog drugog ispitanika zaustavilo rast rizika od dijabetesa. 
  8. Kod polovine pacijenata sa depresijom, koji su počeli da svakodnevno praktikuju šetnju, smanjen je osećaj anksioznosti odnosno teskobnosti.
  9. Hodanjem se kilogrami ne gube automatski, ali nakon sedam-osam nedelja redovne, žustrije šetnje, rezultati su vidljivi čak i ako je u životnim navikama promenjena samo količina kretanja a ostale nezdrave navike zadržane.