SULUDI RAZLOZI ZA RAZVOD BRAKA (ILI IPAK NISU)

SULUDI RAZLOZI ZA RAZVOD BRAKA (ILI IPAK NISU)

ŽENA JE PREVIŠE RUŽNA: Jian Feng je čovek iz Kine koji se nije samo razveo od svoje žene, već ju je takođe tužio pred sudom zato što je ružna! Šokantno, ali je pored razvoda Čitaj više »

U ITALIJANSKOM RESTORANU PRIPREMAJU PRŽENI VAZDUH (video)

U ITALIJANSKOM RESTORANU PRIPREMAJU PRŽENI VAZDUH (video)

Italijanski restoran „Feva“ koji se nalazi u gradiću Kastelfranko Vento, blizu Venecije nudi svojim gostima neviđeno kulinarsko jelo – „prženi vazduh“. Restoran inače poseduje Mišelinovu zvezdu, najveće kulinarsko priznanje na svetu.  Nikola Čitaj više »

JAPANSKI MINISTAR ZA SAJBER BEZBEDNOST NE ZNA NIŠTA O KOMPJUTERIMA

JAPANSKI MINISTAR ZA SAJBER BEZBEDNOST NE ZNA NIŠTA O KOMPJUTERIMA

Poznato je da političatri vrlo često ne znaju gotovo ništa o poslu koji dobiju da rade i svma bude čudno otkud oni baš tu. Evo japanskog primera. Njihov ministar za sajber bezbednost Čitaj više »

POJEDI PICU I DOBIĆEŠ 500 EVRA

POJEDI PICU I DOBIĆEŠ 500 EVRA

Ako volite pice sigurno ste ubeđeni da možete pojesti i onu najveću. To najverovatnije nije tačno, a dokaz je jedna picerija iz Dablina koja svojim gostima nudi šansu da uživaju u omiljenoj Čitaj više »

DANAS PREMIJERA EDUKATIVNE PREDSTAVE „PISMA SLOBODI“

DANAS PREMIJERA EDUKATIVNE PREDSTAVE „PISMA SLOBODI“

“Pisma slobodi” po motivima dramskog dela Đorđa Pisareva, u režiji Ivane Kanošev, večeras u 19 sati biće premijerno izvedena u Kulturnom centru Novog Sada. Predstava je rađena povodom obeležavanja stogodišnjice prisajedinjenja Vojvodine Čitaj više »

 

DEVET RAZLOGA ZA ŠETNjU

Lepo je vreme, iskoristite ga. Šetajte. Evo devet razloga za to.

  1. Posle 30 minuta žustrije šetnje aktiviraju se enzimi koji su zaduženi za razgrađivanje masti u organizmu
  2. Dva kilometra brzog hodanja pomažu da se sagori 420 kalorija 
  3. Dva kilometra svakodnevne šetnje smanjuju rizik od srčanih bolesti za celih 30 odsto
  4. Pola sata brzog hodanja obara krvni pritisak za 15 odsto.
  5. Sat vremena laganog hodanja podiže nivo hemoglobina u krvi za tri procenta
  6. Redovna svakodnevna šetnja od sat vremena kod starijih pacijenata za 30 odsto smanjuje napredovanje demencije i Alchajmerove bolesti
  7. Studija koja se bavila pacijentima izloženim pojačanom riziku od nastanka šećerne bolesti, pokazala je da je uvođenje šetnje uz još neke druge promene životnih navika, kod svakog drugog ispitanika zaustavilo rast rizika od dijabetesa. 
  8. Kod polovine pacijenata sa depresijom, koji su počeli da svakodnevno praktikuju šetnju, smanjen je osećaj anksioznosti odnosno teskobnosti.
  9. Hodanjem se kilogrami ne gube automatski, ali nakon sedam-osam nedelja redovne, žustrije šetnje, rezultati su vidljivi čak i ako je u životnim navikama promenjena samo količina kretanja a ostale nezdrave navike zadržane.