OVACIJE NA NOVOSADSKOJ PREMIJERI „TARTIFA“

OVACIJE NA NOVOSADSKOJ PREMIJERI „TARTIFA“

Posle premijere u Somboru, „Tartif“, Igora Vuka Torbice podigao je na noge i publiku u Novom Sadu, kada je premijerno izveden na sceni „Pera Dobrinović“ Srpskog narodnog pozorišta. Reditelj Igor Vuk Torbica Čitaj više »

DEO DETELINARE BEZ TOPLE VODE ZBOG HAVARIJE

DEO DETELINARE BEZ TOPLE VODE ZBOG HAVARIJE

Iz „Novosadske toplane“ obaveštavaju da danas od 9.30 sati, zbog sanacije havarije na vrelovodnoj mreži na Trgu0 Majke Jevrosime 11-13, nema tople otrošne ode za objekte u sledećim ulicama: – Janka Veselinovića Čitaj više »

POSLE USPEHA PRVE, KREĆE „TVRĐAVA BEZ SMEĆA 2“

POSLE USPEHA PRVE, KREĆE „TVRĐAVA BEZ SMEĆA 2“

Udruženja građanja 3D-Svet i UGRIP 10. marta organizuju drugu veliku ekološku akciju čišćenja Petrovaradinske tvrđave pod nazivom „Tvrđava bez smeća 2“. U pitanju je nastavak niya ekoloških akcija čišćenja Petrovaradinske tvrđave koji Čitaj više »

OVOG PROLEĆA PRIPREME ZA POLAGANjE PRIJEMNOG ISPITA NA POLjOPRIVREDNOM FAKULTETU

OVOG PROLEĆA PRIPREME ZA POLAGANjE PRIJEMNOG ISPITA NA POLjOPRIVREDNOM FAKULTETU

Maturanti, vi koji imate nameru da studirate na Poljoprivrednom fakultetu u Novom Sadu, nije loše da znate da vas od marta meseca očekuje „Veliko prolećno pripremanje“ za prijemni ispit za upis u Čitaj više »

PRIJAVITE SE ZA FORUM ZAPOŠLjAVANjA MLADIH

PRIJAVITE SE ZA FORUM ZAPOŠLjAVANjA MLADIH

Evropski omladinski centar Vojvodine organizuje Forum zapošljavanja mladih 2019 koji će se održati 28. februara, u Centralnoj zgradi Univerziteta u Novom Sadu kao završna aktivnost u sklopu projekta “Omladinsko preduzetništvo – znati Čitaj više »

 

DEVET RAZLOGA ZA ŠETNjU

Lepo je vreme, iskoristite ga. Šetajte. Evo devet razloga za to.

  1. Posle 30 minuta žustrije šetnje aktiviraju se enzimi koji su zaduženi za razgrađivanje masti u organizmu
  2. Dva kilometra brzog hodanja pomažu da se sagori 420 kalorija 
  3. Dva kilometra svakodnevne šetnje smanjuju rizik od srčanih bolesti za celih 30 odsto
  4. Pola sata brzog hodanja obara krvni pritisak za 15 odsto.
  5. Sat vremena laganog hodanja podiže nivo hemoglobina u krvi za tri procenta
  6. Redovna svakodnevna šetnja od sat vremena kod starijih pacijenata za 30 odsto smanjuje napredovanje demencije i Alchajmerove bolesti
  7. Studija koja se bavila pacijentima izloženim pojačanom riziku od nastanka šećerne bolesti, pokazala je da je uvođenje šetnje uz još neke druge promene životnih navika, kod svakog drugog ispitanika zaustavilo rast rizika od dijabetesa. 
  8. Kod polovine pacijenata sa depresijom, koji su počeli da svakodnevno praktikuju šetnju, smanjen je osećaj anksioznosti odnosno teskobnosti.
  9. Hodanjem se kilogrami ne gube automatski, ali nakon sedam-osam nedelja redovne, žustrije šetnje, rezultati su vidljivi čak i ako je u životnim navikama promenjena samo količina kretanja a ostale nezdrave navike zadržane.