NOVI SAD POD SNEGOM (foto, video)

NOVI SAD POD SNEGOM (foto, video)

Prvi ozbiljan sneg pao je u Novom Sadu. Saobraćaj teže funkcioniše po gradskim ulicama, što je i uobičajeno, baš kao i to da je više automobila na njima iz istih razloga. Najteže Čitaj više »

POČINjE OČITAVANjE ZA DECEMBAR

POČINjE OČITAVANjE ZA DECEMBAR

Radnici Javnog komunalnog preduzeća„Novosadska toplana“ od ponedeljka, 17.decembra 2018. godine, očitavaćestanja utroška toplotne energije na merilima toplote i na vodomerima za toplu potrošnuvodu za mesec decembartekuće godine. Mole se potrošači, posebno stanari Čitaj više »

VOLKSVAGEN RESTAURIRAO BUBU STARU 52 GODINE (video)

VOLKSVAGEN RESTAURIRAO BUBU STARU 52 GODINE (video)

„Bubu“ koju je Ketlin Bruks kupila 12. decembra 1966. godine nazvala je Eni, a njih dve su od tada pune 52 godine nerazdvojne. Kada su u „Folksvagenu“ čuli za ovaj slučaj, odlučili Čitaj više »

ZIMSKI FESTIVAL NOVIH ENERGIJA NA NOVOM NASELjU

ZIMSKI FESTIVAL NOVIH ENERGIJA NA NOVOM NASELjU

U Novom sadu, konkretno na Novom naselju od 25. decembra ove, do 1. januara sledeće godine  biće organizovan prvi „Zimski festival novih energija“. Domaćim događaja je MZ „Gavrilo Princip“. Programi Festivala su  Čitaj više »

NOVI SAD 2021: KAKO DOĆI DO REŠENjA ZA UREĐENJE CENTRA GRADA

NOVI SAD 2021: KAKO DOĆI DO REŠENjA ZA UREĐENJE CENTRA GRADA

U okviru „Otvorenog studija za arhitekturu i dizajn” Fondacije „Novi Sad 2021”, koji je otvoren u „Apolo” centru, predstavljena je saradnja švedskog arhitekte Johana Kaselbranta i srpske stručne javnosti, koji će tri Čitaj više »

 

DEVET RAZLOGA ZA ŠETNjU

Lepo je vreme, iskoristite ga. Šetajte. Evo devet razloga za to.

  1. Posle 30 minuta žustrije šetnje aktiviraju se enzimi koji su zaduženi za razgrađivanje masti u organizmu
  2. Dva kilometra brzog hodanja pomažu da se sagori 420 kalorija 
  3. Dva kilometra svakodnevne šetnje smanjuju rizik od srčanih bolesti za celih 30 odsto
  4. Pola sata brzog hodanja obara krvni pritisak za 15 odsto.
  5. Sat vremena laganog hodanja podiže nivo hemoglobina u krvi za tri procenta
  6. Redovna svakodnevna šetnja od sat vremena kod starijih pacijenata za 30 odsto smanjuje napredovanje demencije i Alchajmerove bolesti
  7. Studija koja se bavila pacijentima izloženim pojačanom riziku od nastanka šećerne bolesti, pokazala je da je uvođenje šetnje uz još neke druge promene životnih navika, kod svakog drugog ispitanika zaustavilo rast rizika od dijabetesa. 
  8. Kod polovine pacijenata sa depresijom, koji su počeli da svakodnevno praktikuju šetnju, smanjen je osećaj anksioznosti odnosno teskobnosti.
  9. Hodanjem se kilogrami ne gube automatski, ali nakon sedam-osam nedelja redovne, žustrije šetnje, rezultati su vidljivi čak i ako je u životnim navikama promenjena samo količina kretanja a ostale nezdrave navike zadržane.