NOVI SAD DOBIJA FABRIKU ČOKOLADE

NOVI SAD DOBIJA FABRIKU ČOKOLADE

Bari Kalebo kompanijna (Barry Callebaut) , vodeći svetski proizvođač proizvoda od čokolade i kakaa visokog kvaliteta, potpisala je danas Memorandum o razumevanju sa Vladom Republike Srbije i Gradom Novim Sadom o izgradnji Čitaj više »

PREDSTAVE SNP-a OSVAJAJU NAGRADE NA FESTIVALIMA

PREDSTAVE SNP-a OSVAJAJU NAGRADE NA FESTIVALIMA

Da Srpsko narodno pozorište neguje jak repertoar, dostojan svakog poštovanja, dokaz je tome što na festivalima širom zemlje, pokupi brojne nagrade. Nakon festivala „Pozorišno proleće“ u Šapcu na kom je predstava „Tartif“ Čitaj više »

LOKOMOTIVA JE RASPISALA KONKURS

LOKOMOTIVA JE RASPISALA KONKURS

 U okviru programa „LOKOMOTIVA – lokalna omladinska incijativa“ otvoren je Konkurs za realizaciju omladinskih ideja. Program ima za cilj osposobljavanje mladih da se aktivnije uključe u društveni život kroz obezbeđivanje podrške mladima da Čitaj više »

RADIONICA ZA DECU NA TEMU PRIJATELjSTVA IZMEĐU ĐURE JAKŠIĆA I JOVANA JOVANOVIĆA ZMAJA

RADIONICA ZA DECU NA TEMU PRIJATELjSTVA IZMEĐU ĐURE JAKŠIĆA I JOVANA JOVANOVIĆA ZMAJA

Kreativna radionica za decu „Dva prijatelja stara ljubav ka poeziji zauvek spaja“, održaće se u subotu, 20. aprila u Galeriji Matice srpske, u okviru izložbe „Đura Jakšić. Između mita i stvarnosti“, koja Čitaj više »

U SUBOTU ŠETNjA KROZ KARLOVAČKU DVORSKU BAŠTU

U SUBOTU ŠETNjA KROZ KARLOVAČKU DVORSKU BAŠTU

Ko je za šetnju neka u subotu dođe u Karlovce na drugu šetnju kroz spomenik prirode „Dvorska bašta“, koja otkriva prirodno nasleđe Sremskih Karlovaca koju organizuje udruženje „Eco flame“, a podržano kroz Čitaj više »

 

DEVET RAZLOGA ZA ŠETNjU

Lepo je vreme, iskoristite ga. Šetajte. Evo devet razloga za to.

  1. Posle 30 minuta žustrije šetnje aktiviraju se enzimi koji su zaduženi za razgrađivanje masti u organizmu
  2. Dva kilometra brzog hodanja pomažu da se sagori 420 kalorija 
  3. Dva kilometra svakodnevne šetnje smanjuju rizik od srčanih bolesti za celih 30 odsto
  4. Pola sata brzog hodanja obara krvni pritisak za 15 odsto.
  5. Sat vremena laganog hodanja podiže nivo hemoglobina u krvi za tri procenta
  6. Redovna svakodnevna šetnja od sat vremena kod starijih pacijenata za 30 odsto smanjuje napredovanje demencije i Alchajmerove bolesti
  7. Studija koja se bavila pacijentima izloženim pojačanom riziku od nastanka šećerne bolesti, pokazala je da je uvođenje šetnje uz još neke druge promene životnih navika, kod svakog drugog ispitanika zaustavilo rast rizika od dijabetesa. 
  8. Kod polovine pacijenata sa depresijom, koji su počeli da svakodnevno praktikuju šetnju, smanjen je osećaj anksioznosti odnosno teskobnosti.
  9. Hodanjem se kilogrami ne gube automatski, ali nakon sedam-osam nedelja redovne, žustrije šetnje, rezultati su vidljivi čak i ako je u životnim navikama promenjena samo količina kretanja a ostale nezdrave navike zadržane.