IZMENA REŽIMA SAOBRAĆAJA U PARIJARHA ČARNOJEVIĆA ZBOG RADOVA TOPLANE

IZMENA REŽIMA SAOBRAĆAJA U PARIJARHA ČARNOJEVIĆA ZBOG RADOVA TOPLANE

„Novosadska toplana“ Novi Sad u ponedeljak, 21. januara 2019. godine, počinje sa radovima na izgradnji vrelovodnog priključka za objekat u Ulici patrijarha Čarnojevića broj 16 zbog čega će privremeno biti izmenjen režim Čitaj više »

BICIKL ZA DECU ĆIJI SU RODITELjI OSTAVILI CIGARETE

BICIKL ZA DECU ĆIJI SU RODITELjI OSTAVILI CIGARETE

Nekada se govorilo „puši kao Turčin“, a kako je krenulo, ova izreka će otići u istoriju. Naime, u turskom gradu Kilisu pokrenuta je nesvakidašnja kampanja tako što su deca, čiji su roditelji Čitaj više »

HEKLICA – JAVNI ČAS HEKLANjA U CK13

HEKLICA – JAVNI ČAS HEKLANjA U CK13

Ako vam je jedna od želja u životu bila da naučite da heklate, ali i ako nije, pruža vam se prilika da dođete na javni čas heklanja, koji će se održati sledećeg Čitaj više »

I DALjE POMAŽEMO MALOM DIMITRIJU DA STANE NA NOGE

I DALjE POMAŽEMO MALOM DIMITRIJU DA STANE NA NOGE

Da vas podsetimo, naš sugrađanin Dimitrije Matić ima devet godina, učenik je treceg razreda ŠOSO „Milan Petrović“ i od rođenja boluje od cerebralne paralize. Mali Dimitrije je, zbog svog stanja, od rođenja Čitaj više »

JOŠ JEDNA RADIONICA ZA DECU U MUZEJU VOJVODINE

JOŠ JEDNA RADIONICA ZA DECU U MUZEJU VOJVODINE

Dečija radionica „Ulovi me, pripitomi me“ biće održana u nedelju, u Muzeju Vojvodine, a mališani će saznati čime se bavi arheozoolog u Muzeju, koje su životinje u prošlosti ljudi lovili, pripitomljavali i Čitaj više »

 

DEVET RAZLOGA ZA ŠETNjU

Lepo je vreme, iskoristite ga. Šetajte. Evo devet razloga za to.

  1. Posle 30 minuta žustrije šetnje aktiviraju se enzimi koji su zaduženi za razgrađivanje masti u organizmu
  2. Dva kilometra brzog hodanja pomažu da se sagori 420 kalorija 
  3. Dva kilometra svakodnevne šetnje smanjuju rizik od srčanih bolesti za celih 30 odsto
  4. Pola sata brzog hodanja obara krvni pritisak za 15 odsto.
  5. Sat vremena laganog hodanja podiže nivo hemoglobina u krvi za tri procenta
  6. Redovna svakodnevna šetnja od sat vremena kod starijih pacijenata za 30 odsto smanjuje napredovanje demencije i Alchajmerove bolesti
  7. Studija koja se bavila pacijentima izloženim pojačanom riziku od nastanka šećerne bolesti, pokazala je da je uvođenje šetnje uz još neke druge promene životnih navika, kod svakog drugog ispitanika zaustavilo rast rizika od dijabetesa. 
  8. Kod polovine pacijenata sa depresijom, koji su počeli da svakodnevno praktikuju šetnju, smanjen je osećaj anksioznosti odnosno teskobnosti.
  9. Hodanjem se kilogrami ne gube automatski, ali nakon sedam-osam nedelja redovne, žustrije šetnje, rezultati su vidljivi čak i ako je u životnim navikama promenjena samo količina kretanja a ostale nezdrave navike zadržane.