NOVI SAD POD SNEGOM (foto, video)

NOVI SAD POD SNEGOM (foto, video)

Prvi ozbiljan sneg pao je u Novom Sadu. Saobraćaj teže funkcioniše po gradskim ulicama, što je i uobičajeno, baš kao i to da je više automobila na njima iz istih razloga. Najteže Čitaj više »

POČINjE OČITAVANjE ZA DECEMBAR

POČINjE OČITAVANjE ZA DECEMBAR

Radnici Javnog komunalnog preduzeća„Novosadska toplana“ od ponedeljka, 17.decembra 2018. godine, očitavaćestanja utroška toplotne energije na merilima toplote i na vodomerima za toplu potrošnuvodu za mesec decembartekuće godine. Mole se potrošači, posebno stanari Čitaj više »

VOLKSVAGEN RESTAURIRAO BUBU STARU 52 GODINE (video)

VOLKSVAGEN RESTAURIRAO BUBU STARU 52 GODINE (video)

„Bubu“ koju je Ketlin Bruks kupila 12. decembra 1966. godine nazvala je Eni, a njih dve su od tada pune 52 godine nerazdvojne. Kada su u „Folksvagenu“ čuli za ovaj slučaj, odlučili Čitaj više »

ZIMSKI FESTIVAL NOVIH ENERGIJA NA NOVOM NASELjU

ZIMSKI FESTIVAL NOVIH ENERGIJA NA NOVOM NASELjU

U Novom sadu, konkretno na Novom naselju od 25. decembra ove, do 1. januara sledeće godine  biće organizovan prvi „Zimski festival novih energija“. Domaćim događaja je MZ „Gavrilo Princip“. Programi Festivala su  Čitaj više »

NOVI SAD 2021: KAKO DOĆI DO REŠENjA ZA UREĐENJE CENTRA GRADA

NOVI SAD 2021: KAKO DOĆI DO REŠENjA ZA UREĐENJE CENTRA GRADA

U okviru „Otvorenog studija za arhitekturu i dizajn” Fondacije „Novi Sad 2021”, koji je otvoren u „Apolo” centru, predstavljena je saradnja švedskog arhitekte Johana Kaselbranta i srpske stručne javnosti, koji će tri Čitaj više »

 

ZAŠTO TREBA PRAKTIKOVATI POPODNEVNU DREMKU

S obzirom na tempo kojim živimo, sasvim je prirodno da smo umorni i neispavani. Stoga je ponekad popodnevna dremka sve što nam treba! Naučno je dokazano da ukoliko odmorimo popodne, postajemo produktivniji i koncentracija nam je bolja nego inače. Neki naučnici čak smatraju da se tokom popodnevne dremke obnavlja i imuni sistem.  Idealno vreme popodnevnog sna je oko 90 minuta. Jer je to vreme potrebno da prođete sve faze sna i odmorite svojum. A kako se posle dremke ne bi osećali umorno, isplanirajte nekoliko aktivnosti sa kojima ćete započeti odmah po buđenju. Dobro bi bilo da dremku uvedete kao vrstu rutine i da je svakodnevno obavljate u isto vreme. Na taj način organizam će se navići i bićete manje dezorjentisani nakon buđenja. Veoma je bitno da tih sat ipo popodnevnog odmora koji je potreban vašem organizmu bude kvalitetno. Zato se potrudite da se osećate konforno. Da vam bude udobno i da vam niko i ništa ne smeta i ne budi vas. Pratite mesec dana kako vaš organizam reaguje na popodnevni odmor i prilagodite ga svojim potrebama. Videćete da ćete biti znatno raspoloženiji i efikasniji.