TAKMIČENjE U ŠAMARANjU (video)

TAKMIČENjE U ŠAMARANjU (video)

Prvi „Muški šampionat u šamaranju“ održan je u Krasnojarsku u sklopu sportskog festivala Siberian Power Show. Tokom takmičenja muškarci šamaraju jedan drugog sve dok jedan od njih ne odustane ili ne bude Čitaj više »

DESET MESTA GDE SU ZABRANjENI SELFIJI

DESET MESTA GDE SU ZABRANjENI SELFIJI

Mnogi ljudi destinacije na koje će putovati biraju prema fotografijama koje su videli na internetu, a svojom arhitekturom ili prirodnom lepotom oduševile su ih toliko da su i sami jedva dočekali da Čitaj više »

DUBAJI ĆE IMATI NAJVEĆI TRŽNI CENTAR NA SVETU (foto)

DUBAJI ĆE IMATI NAJVEĆI TRŽNI CENTAR NA SVETU (foto)

Novi Sad možda ima najveći tržni centar u Srbiji, ali ono što će nići u Dubajiu, nadmašiće ne samo našu Promenadu, nego i sve tržne centre na svetu. Dubai je obelodanio nove Čitaj više »

ISPLELA SAKO I SUKNjU OD PLASTIČNIH KESA

ISPLELA SAKO I SUKNjU OD PLASTIČNIH KESA

Nova dimenzija reciklaže. Novi sako i suknja koje je isplela Roze Ferinjo, Grkinja iz Njujorka, isplela je koristeći više od 300 plastičnih kesa u kojima je kući donosila namirnice. Zimsko pletivo od Čitaj više »

DA LI PROMAJA MOŽE DA NAS „UBIJE“?

DA LI PROMAJA MOŽE DA NAS „UBIJE“?

Veruje se da je vampir reč koja potiče iz srpskog jezika, a da su je prihvatili i ostali narodi. Ono što stranci teže mogu da prihvate je reč promaja. Ne razumeju značenje, Čitaj više »

 

ZAŠTO TREBA PRAKTIKOVATI POPODNEVNU DREMKU

S obzirom na tempo kojim živimo, sasvim je prirodno da smo umorni i neispavani. Stoga je ponekad popodnevna dremka sve što nam treba! Naučno je dokazano da ukoliko odmorimo popodne, postajemo produktivniji i koncentracija nam je bolja nego inače. Neki naučnici čak smatraju da se tokom popodnevne dremke obnavlja i imuni sistem.  Idealno vreme popodnevnog sna je oko 90 minuta. Jer je to vreme potrebno da prođete sve faze sna i odmorite svojum. A kako se posle dremke ne bi osećali umorno, isplanirajte nekoliko aktivnosti sa kojima ćete započeti odmah po buđenju. Dobro bi bilo da dremku uvedete kao vrstu rutine i da je svakodnevno obavljate u isto vreme. Na taj način organizam će se navići i bićete manje dezorjentisani nakon buđenja. Veoma je bitno da tih sat ipo popodnevnog odmora koji je potreban vašem organizmu bude kvalitetno. Zato se potrudite da se osećate konforno. Da vam bude udobno i da vam niko i ništa ne smeta i ne budi vas. Pratite mesec dana kako vaš organizam reaguje na popodnevni odmor i prilagodite ga svojim potrebama. Videćete da ćete biti znatno raspoloženiji i efikasniji.