KO PRAVI NAJVIŠE SLADOLEDA U EVROPI

KO PRAVI NAJVIŠE SLADOLEDA U EVROPI

Nemačka je najveći proizvođač sladoleda u Evropi, a sledi Italija, koja je bila dosadašnji lider, pokazuju podaci Statističke kancelarije u Visbadenu. Nemačka je prošle godine proizvela 517 miliona litara sladoleda, a Italija Čitaj više »

ŠTA TREBAJESTI DA BI IMALI PREPLANULI TEN

ŠTA TREBAJESTI DA BI IMALI PREPLANULI TEN

Ako želite da dobijete lep preplanuli ten, nije dovoljno samo da se izlažete suncu i mažete losione za brže tamnjenje. Vrlo je važno i šta unosite u organizam, jer kada je nahranjen Čitaj više »

ZAŠTO NAM JE TAKO LEPO NA PLAŽI

ZAŠTO NAM JE TAKO LEPO NA PLAŽI

Naučnici su konačno otkrili zašto nam je na moru tako divno. Plavi prostor naziv je osećaja i spokoja koji ljudi dožive boraveći na plaži, gledajući u more i osluškujući zvuk talasa. Tako Čitaj više »

SVAKO VEČE NEŠTO ZANIMLjIVO NA BRODU TEATRU

SVAKO VEČE NEŠTO ZANIMLjIVO NA BRODU TEATRU

Ako vas ovih dana put nanese na kej, obavezno svratite do Broda teatra, jer je svake večeri program izuetno bogat. Evo preporuke: Četvrtak, 16. avgust:  Od 21h – Filmska projekcija po izboru Čitaj više »

DOĐITE NA PREDAVANjE O SLOBODI U GALERIJI MATICE SRPSKE

DOĐITE NA PREDAVANjE O SLOBODI U GALERIJI MATICE SRPSKE

Predavanje „O slobodi“ biće održano sutra u Galeriji Matice srpske. Ovo predavanje je deo pratećeg programa organizovanog u okviru izložbe „Evropski fenomeni u kolekciji Galerije Matice srpske“.  Autor jednog dela postavke pod Čitaj više »

 

ZAŠTO TREBA PRAKTIKOVATI POPODNEVNU DREMKU

S obzirom na tempo kojim živimo, sasvim je prirodno da smo umorni i neispavani. Stoga je ponekad popodnevna dremka sve što nam treba! Naučno je dokazano da ukoliko odmorimo popodne, postajemo produktivniji i koncentracija nam je bolja nego inače. Neki naučnici čak smatraju da se tokom popodnevne dremke obnavlja i imuni sistem.  Idealno vreme popodnevnog sna je oko 90 minuta. Jer je to vreme potrebno da prođete sve faze sna i odmorite svojum. A kako se posle dremke ne bi osećali umorno, isplanirajte nekoliko aktivnosti sa kojima ćete započeti odmah po buđenju. Dobro bi bilo da dremku uvedete kao vrstu rutine i da je svakodnevno obavljate u isto vreme. Na taj način organizam će se navići i bićete manje dezorjentisani nakon buđenja. Veoma je bitno da tih sat ipo popodnevnog odmora koji je potreban vašem organizmu bude kvalitetno. Zato se potrudite da se osećate konforno. Da vam bude udobno i da vam niko i ništa ne smeta i ne budi vas. Pratite mesec dana kako vaš organizam reaguje na popodnevni odmor i prilagodite ga svojim potrebama. Videćete da ćete biti znatno raspoloženiji i efikasniji.