DEO DETELINARE BEZ TOPLE VODE ZBOG HAVARIJE

DEO DETELINARE BEZ TOPLE VODE ZBOG HAVARIJE

„Novosadska toplana“ javlja obaveštava da danas od 11 sati, zbog sanacije havarije na vrelovodnoj mreži u ulici Janka Čmelika 28a, nema tople potrošne vode u sledećim objektima: • Janka Čmelika 27-37, 26-34 Čitaj više »

CELO SELO POSTAJE HOTEL

CELO SELO POSTAJE HOTEL

Koripo, maleno živopisno selo koje se smestilo u švajcarskim Alpima, po mnogo čemu je posebno. Za početak, radi se o autonomnoj zajednici koja ima i načelnika, a u gradskom veću ukupno sede Čitaj više »

PIJANI GOLUB IZABRAN ZA PTICU GODINE

PIJANI GOLUB IZABRAN ZA PTICU GODINE

Šumski golub zelene i bronzane boje koji ima strast prema fermentisanom voću, proglašen je pticom 2018. godine na Novom Zelandu. Kereru je endemska vrsta u ovoj državi i može se pronaći i Čitaj više »

UTICAJ GLOBALNOG ZAGREVANjA NA PIVO

UTICAJ GLOBALNOG ZAGREVANjA NA PIVO

Globalno zagrevanje bi moglo dovesti do toga da neke od životnih radosti poput kafe, čokolade, vina i piva postanu teže dostupne i skuplje, navode naučnici. Sve duži periodi ekstremno toplog vremena, toplotnih Čitaj više »

JESENjA RAZMENA KNjIGA U NEDELjU U EĐŠEGU

JESENjA RAZMENA KNjIGA U NEDELjU U EĐŠEGU

Prva jesenja razmena knjiga u organizaciji „Prerazmišljavanja“, a u okviru programa „Lokomotiva 2018“.  održaće se u nedelju, 21. oktobra u kulturnoj stanici Eđšeg, Antona Čehova 4. Knjige koje vam više nisu potrebne, Čitaj više »

 

ZAŠTO TREBA PRAKTIKOVATI POPODNEVNU DREMKU

S obzirom na tempo kojim živimo, sasvim je prirodno da smo umorni i neispavani. Stoga je ponekad popodnevna dremka sve što nam treba! Naučno je dokazano da ukoliko odmorimo popodne, postajemo produktivniji i koncentracija nam je bolja nego inače. Neki naučnici čak smatraju da se tokom popodnevne dremke obnavlja i imuni sistem.  Idealno vreme popodnevnog sna je oko 90 minuta. Jer je to vreme potrebno da prođete sve faze sna i odmorite svojum. A kako se posle dremke ne bi osećali umorno, isplanirajte nekoliko aktivnosti sa kojima ćete započeti odmah po buđenju. Dobro bi bilo da dremku uvedete kao vrstu rutine i da je svakodnevno obavljate u isto vreme. Na taj način organizam će se navići i bićete manje dezorjentisani nakon buđenja. Veoma je bitno da tih sat ipo popodnevnog odmora koji je potreban vašem organizmu bude kvalitetno. Zato se potrudite da se osećate konforno. Da vam bude udobno i da vam niko i ništa ne smeta i ne budi vas. Pratite mesec dana kako vaš organizam reaguje na popodnevni odmor i prilagodite ga svojim potrebama. Videćete da ćete biti znatno raspoloženiji i efikasniji.