KO PRAVI NAJVIŠE SLADOLEDA U EVROPI

KO PRAVI NAJVIŠE SLADOLEDA U EVROPI

Nemačka je najveći proizvođač sladoleda u Evropi, a sledi Italija, koja je bila dosadašnji lider, pokazuju podaci Statističke kancelarije u Visbadenu. Nemačka je prošle godine proizvela 517 miliona litara sladoleda, a Italija Čitaj više »

ŠTA TREBAJESTI DA BI IMALI PREPLANULI TEN

ŠTA TREBAJESTI DA BI IMALI PREPLANULI TEN

Ako želite da dobijete lep preplanuli ten, nije dovoljno samo da se izlažete suncu i mažete losione za brže tamnjenje. Vrlo je važno i šta unosite u organizam, jer kada je nahranjen Čitaj više »

ZAŠTO NAM JE TAKO LEPO NA PLAŽI

ZAŠTO NAM JE TAKO LEPO NA PLAŽI

Naučnici su konačno otkrili zašto nam je na moru tako divno. Plavi prostor naziv je osećaja i spokoja koji ljudi dožive boraveći na plaži, gledajući u more i osluškujući zvuk talasa. Tako Čitaj više »

SVAKO VEČE NEŠTO ZANIMLjIVO NA BRODU TEATRU

SVAKO VEČE NEŠTO ZANIMLjIVO NA BRODU TEATRU

Ako vas ovih dana put nanese na kej, obavezno svratite do Broda teatra, jer je svake večeri program izuetno bogat. Evo preporuke: Četvrtak, 16. avgust:  Od 21h – Filmska projekcija po izboru Čitaj više »

DOĐITE NA PREDAVANjE O SLOBODI U GALERIJI MATICE SRPSKE

DOĐITE NA PREDAVANjE O SLOBODI U GALERIJI MATICE SRPSKE

Predavanje „O slobodi“ biće održano sutra u Galeriji Matice srpske. Ovo predavanje je deo pratećeg programa organizovanog u okviru izložbe „Evropski fenomeni u kolekciji Galerije Matice srpske“.  Autor jednog dela postavke pod Čitaj više »

 

EXIT FESTIVAL UŠTETEO NOVOM SADU 200 MILIONA EVRA

Procenjena vrednost od promocije Novog Sada i Srbije zahvaljujući Egzit festivalu u protekle dve decenije iznosi više od 200 miliona evra. Zahvaljujući turistima, koji su boravili u našem gradu zbog festivala na Petrovaradinskoj tvrđavi, u gradsku kasu slilo se više od 150 miliona evra. Na osnovu konkursa „Usluge marketinga i promocije Projekta ’Novi Sad 2021 – Evropska prestonica kulture’”, na kojem je učestvovao, Egzit je uspeo da uštedi više od 50 miliona dinara budžetu Fondacije „Novi Sad 2021”. To je postignuto na osnovu nenaplaćenih usluga, kao i popusta koje su, zbog kredibiliteta brenda Egzit, u stranim medijima ostvarili, navodi se u njihovom saopštenju. Zahvaljujući Egzit fondaciji, promocija i oglašavanje realizovani su u 27 zemalja sveta, uključujući i Veliku Britaniju, Nemačku, Francusku, Sloveniju, Hrvatsku i brojne druge. Po zvaničnim podacima Turističke organizacije Novog Sada i Republičkog zavoda za statistiku, u gradu je u prvih šest meseci ostvareno 30,5 odsto više noćenja nego u istom periodu prošle godine, a prednjače upravo turisti iz zemalja i gradova u kojima je promocija bila najintenzivnija.