TAKMIČENjE U ŠAMARANjU (video)

TAKMIČENjE U ŠAMARANjU (video)

Prvi „Muški šampionat u šamaranju“ održan je u Krasnojarsku u sklopu sportskog festivala Siberian Power Show. Tokom takmičenja muškarci šamaraju jedan drugog sve dok jedan od njih ne odustane ili ne bude Čitaj više »

DESET MESTA GDE SU ZABRANjENI SELFIJI

DESET MESTA GDE SU ZABRANjENI SELFIJI

Mnogi ljudi destinacije na koje će putovati biraju prema fotografijama koje su videli na internetu, a svojom arhitekturom ili prirodnom lepotom oduševile su ih toliko da su i sami jedva dočekali da Čitaj više »

DUBAJI ĆE IMATI NAJVEĆI TRŽNI CENTAR NA SVETU (foto)

DUBAJI ĆE IMATI NAJVEĆI TRŽNI CENTAR NA SVETU (foto)

Novi Sad možda ima najveći tržni centar u Srbiji, ali ono što će nići u Dubajiu, nadmašiće ne samo našu Promenadu, nego i sve tržne centre na svetu. Dubai je obelodanio nove Čitaj više »

ISPLELA SAKO I SUKNjU OD PLASTIČNIH KESA

ISPLELA SAKO I SUKNjU OD PLASTIČNIH KESA

Nova dimenzija reciklaže. Novi sako i suknja koje je isplela Roze Ferinjo, Grkinja iz Njujorka, isplela je koristeći više od 300 plastičnih kesa u kojima je kući donosila namirnice. Zimsko pletivo od Čitaj više »

DA LI PROMAJA MOŽE DA NAS „UBIJE“?

DA LI PROMAJA MOŽE DA NAS „UBIJE“?

Veruje se da je vampir reč koja potiče iz srpskog jezika, a da su je prihvatili i ostali narodi. Ono što stranci teže mogu da prihvate je reč promaja. Ne razumeju značenje, Čitaj više »

 

EXIT FESTIVAL UŠTETEO NOVOM SADU 200 MILIONA EVRA

Procenjena vrednost od promocije Novog Sada i Srbije zahvaljujući Egzit festivalu u protekle dve decenije iznosi više od 200 miliona evra. Zahvaljujući turistima, koji su boravili u našem gradu zbog festivala na Petrovaradinskoj tvrđavi, u gradsku kasu slilo se više od 150 miliona evra. Na osnovu konkursa „Usluge marketinga i promocije Projekta ’Novi Sad 2021 – Evropska prestonica kulture’”, na kojem je učestvovao, Egzit je uspeo da uštedi više od 50 miliona dinara budžetu Fondacije „Novi Sad 2021”. To je postignuto na osnovu nenaplaćenih usluga, kao i popusta koje su, zbog kredibiliteta brenda Egzit, u stranim medijima ostvarili, navodi se u njihovom saopštenju. Zahvaljujući Egzit fondaciji, promocija i oglašavanje realizovani su u 27 zemalja sveta, uključujući i Veliku Britaniju, Nemačku, Francusku, Sloveniju, Hrvatsku i brojne druge. Po zvaničnim podacima Turističke organizacije Novog Sada i Republičkog zavoda za statistiku, u gradu je u prvih šest meseci ostvareno 30,5 odsto više noćenja nego u istom periodu prošle godine, a prednjače upravo turisti iz zemalja i gradova u kojima je promocija bila najintenzivnija.