DEO DETELINARE BEZ TOPLE VODE ZBOG HAVARIJE

DEO DETELINARE BEZ TOPLE VODE ZBOG HAVARIJE

„Novosadska toplana“ javlja obaveštava da danas od 11 sati, zbog sanacije havarije na vrelovodnoj mreži u ulici Janka Čmelika 28a, nema tople potrošne vode u sledećim objektima: • Janka Čmelika 27-37, 26-34 Čitaj više »

CELO SELO POSTAJE HOTEL

CELO SELO POSTAJE HOTEL

Koripo, maleno živopisno selo koje se smestilo u švajcarskim Alpima, po mnogo čemu je posebno. Za početak, radi se o autonomnoj zajednici koja ima i načelnika, a u gradskom veću ukupno sede Čitaj više »

PIJANI GOLUB IZABRAN ZA PTICU GODINE

PIJANI GOLUB IZABRAN ZA PTICU GODINE

Šumski golub zelene i bronzane boje koji ima strast prema fermentisanom voću, proglašen je pticom 2018. godine na Novom Zelandu. Kereru je endemska vrsta u ovoj državi i može se pronaći i Čitaj više »

UTICAJ GLOBALNOG ZAGREVANjA NA PIVO

UTICAJ GLOBALNOG ZAGREVANjA NA PIVO

Globalno zagrevanje bi moglo dovesti do toga da neke od životnih radosti poput kafe, čokolade, vina i piva postanu teže dostupne i skuplje, navode naučnici. Sve duži periodi ekstremno toplog vremena, toplotnih Čitaj više »

JESENjA RAZMENA KNjIGA U NEDELjU U EĐŠEGU

JESENjA RAZMENA KNjIGA U NEDELjU U EĐŠEGU

Prva jesenja razmena knjiga u organizaciji „Prerazmišljavanja“, a u okviru programa „Lokomotiva 2018“.  održaće se u nedelju, 21. oktobra u kulturnoj stanici Eđšeg, Antona Čehova 4. Knjige koje vam više nisu potrebne, Čitaj više »

 

EXIT FESTIVAL UŠTETEO NOVOM SADU 200 MILIONA EVRA

Procenjena vrednost od promocije Novog Sada i Srbije zahvaljujući Egzit festivalu u protekle dve decenije iznosi više od 200 miliona evra. Zahvaljujući turistima, koji su boravili u našem gradu zbog festivala na Petrovaradinskoj tvrđavi, u gradsku kasu slilo se više od 150 miliona evra. Na osnovu konkursa „Usluge marketinga i promocije Projekta ’Novi Sad 2021 – Evropska prestonica kulture’”, na kojem je učestvovao, Egzit je uspeo da uštedi više od 50 miliona dinara budžetu Fondacije „Novi Sad 2021”. To je postignuto na osnovu nenaplaćenih usluga, kao i popusta koje su, zbog kredibiliteta brenda Egzit, u stranim medijima ostvarili, navodi se u njihovom saopštenju. Zahvaljujući Egzit fondaciji, promocija i oglašavanje realizovani su u 27 zemalja sveta, uključujući i Veliku Britaniju, Nemačku, Francusku, Sloveniju, Hrvatsku i brojne druge. Po zvaničnim podacima Turističke organizacije Novog Sada i Republičkog zavoda za statistiku, u gradu je u prvih šest meseci ostvareno 30,5 odsto više noćenja nego u istom periodu prošle godine, a prednjače upravo turisti iz zemalja i gradova u kojima je promocija bila najintenzivnija.