GDE I KAKO PRIJAVLjUJETE PROBLEME SA TOPLOM VODOM VAN GREJNE SEZONE

TOPLANA-LOGO

Iz „Novosadske toplane“ obaveštavaju da, van grejne sezone, primedbe na kvalitet isporuke toplotne energije za pripremu tople potrošne vode mogu uputiti na brojeve telefona 423 712, 420 853, 4881 104 i 4881 106 – u vremenu od 6 do 22 časa. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati broj telefona 4881 105, koji je, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Tokom letnjih meseci, između dve grejne sezone, za sve informacije korisnici usluga se mogu obratiti Korisničkom centru pozivanjem brojeva 423 712 i 420 853 ili besplatnim pozivom na broj telefona 0800-100-021, kao i doći lično u prostorije Korisničkog centra, u ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 15 časova.