ZA NAJBOLjI FILM U POSLEDNjIH 30 GODINA PROGLAŠENO OSTVARENjE KOJE JE DOŽIVELO FIJASKO U BIOSKOPIMA

ZA NAJBOLjI FILM U POSLEDNjIH 30 GODINA PROGLAŠENO OSTVARENjE KOJE JE DOŽIVELO FIJASKO U BIOSKOPIMA

Evo još jedne liste najbokljih kada su filmovi u pitanju. Ovoga puta listu je napravio lanac bioskopa „Šoukejs sinemas“. Oni su ljubitelje filmova upitali koji je po njima najbolji film u poslednjih Čitaj više »

CIPELE OD „LjUDSKE KOŽE“ – CENA 10 HILJADA DOLARA (video)

CIPELE OD „LjUDSKE KOŽE“ – CENA 10 HILJADA DOLARA (video)

Kanadski dizajneri Ros Dalton i Stiven Radž Bhaskaran koji stoje iza brenda „Fecal Matter“ osmislili su štikle izrađene od „ljudske kože“ koje su postale hit na internetu. Prvobitno su kreirali ove štikle Čitaj više »

KUPIO KREDENAC I U NjEMU 95 HILjADA EVRA

KUPIO KREDENAC I U NjEMU 95 HILjADA EVRA

Jedan rumunski državljanin pronašao je 95.000 evra u polovnom kredencu kupljenom preko interneta i novac vratio vlasniku. Samuel Stanisi i njegova žena rekli su da su bili šokirani i da nisu mogli Čitaj više »

MALER – RADNICI PRIMILI PO 30 HILJADA EVRA, GREŠKOM

MALER – RADNICI PRIMILI PO 30 HILJADA EVRA, GREŠKOM

Radnici u čeličani Ti Marsinel, u blizini belgijskog Šarlroa, dobili su krajem oktobra bonus na platu od 30 hiljada evra. Za 230 zaposlenih, pretežno niskokvalifikovanih radnika sa prosečnom platom od 1.600 evra Čitaj više »

VELIKI BROJ NOMINACIJA ZA NAGRADE FESTIVALA U ORGANIZACIJI EXIT TIMA

VELIKI BROJ NOMINACIJA ZA NAGRADE FESTIVALA U ORGANIZACIJI EXIT TIMA

Na listi nominovanih za ovogodišnje Evropske festivalske nagrade (EFA), Egzitovi festivali u zbiru imaju rekordnih osam nominacija. EXIT, aktuelni nosilac titule Najboljeg velikog evropskog festivala, u 2018. godini pokrenuo je svoj dosad Čitaj više »

 

SREDNjOŠKOLCI POČINjU DA UČE DA PREPOZNAJU LAŽNE VESTI

Srednjoškolci u SAD i širom sveta počinju da uče kako da razlikuju lažne od pravih, proverenih vesti, u okviru predmeta koji se zove „medijska pismenost“. Đaci su bombardovani informacijama, kao i takozvanim vestima, lažnim vestima, glasinama na internetu i pogrešnim informacijama. Cilj je da mladi prepoznaju kvalitetno novinarstvo kao i da identifikuju neobjektivne, neizbalansirane, lažne vesti, propagandu i slično. Studije pokazuju da se tinejdžeri uglavnom informišu na društvenim medijima, a takođe su skloniji da veruju informacijama koje dobiju od svojih vršnjaka. U mlađim uzrastima često misle da ako je neko nešto stavio na internet, to je provereno i sve je istina. Skloni su da to veruju i dele te informacije dalje. U srednjoj školi su već više cinični i znaju da misle da su sve informacije podjednako motivisane pristrasnošću, nekim skrivenim ciljevima. Ono što tu nedostaje je veština kritičnog rasuđivanja da bi znali šta da rade sa svim tim informacijama, smatraju profesori.