LIMAN 3 I 4, SPENS I STADION KARAĐORĐE DO VEČERAS BEZ TOPLE VODE

LIMAN 3 I 4, SPENS I STADION KARAĐORĐE DO VEČERAS BEZ TOPLE VODE

Iz „Novosadske toplane“ obaveštavaju da je danas (21.09. 2018.), od 13.00 časova, zbog radova na vrelovodu, prekinuta je isporuka toplotne energije za pripremu tople potrošne vode za objekte na području Limana III Čitaj više »

UMETNICI IZ DORTMUNDA PONOVO U NOVOM SADU

UMETNICI IZ DORTMUNDA PONOVO U NOVOM SADU

Novi Sad i Dortmund su gradovi pobratimi od 1981. godine, što je vremenom dovelo i do uspešne saradnje na planu kulture. Tako će se dortmundski umetnici predstavitie Novosađaniima od ponedeljka u Kulturnom Čitaj više »

KALEIDOSKOP KULTURE SE PRIVODI KRAJU, ALI DOGAĐAJA IMA NA PRETEK

KALEIDOSKOP KULTURE SE PRIVODI KRAJU, ALI DOGAĐAJA IMA NA PRETEK

Kao novosadsko delo kulture zajedništva, Kaleidoskop je tokom protekle četiri nedelje predstavio jedinstvenu sliku različitosti i raznolikosti Novog Sada, te će Novosađani i u nedelji pred nama imati priliku da isprate najrazličitije Čitaj više »

ŠTA JE TO PROJEKAT „UKRŠTANjE“

ŠTA JE TO PROJEKAT „UKRŠTANjE“

Inovativan projekat „Ukrštanje”, podržan od Fondacije „Novi Sad 2021” u okviru javnog konkursa „Publika u fokusu”, okupio je tri institucije: Zavod za kulturu vojvođanskih Slovaka, ŠOSO „Milan Petrović” i Udruženje građana „Otvoreni Čitaj više »

VITEŠKI SABOR NA PETROVARADINSKOJ TVRĐAVI

VITEŠKI SABOR NA PETROVARADINSKOJ TVRĐAVI

Ako spadate u one koji vole da čitaju, ili gledaju sve što je vezano za srednji vek, ili se čak ljubitelj epske fantastike, ovog vikenda pruža vam se prilika da zakoračite malo Čitaj više »

 

GRAĐANI ĆE SE IZJAŠNjAVATI O RADU „GRADSKE ČISTOĆE“

Ukoliko odbornici Skupštine grada u petak glasaju za novim izmene i dopune Odluke o održavanju čistoće u Novom Sadu, svi mi moći ćemo jednom godišnje da damo svoj sud o uslugama koje pruža Gradska čistoća. Još uvek se ne zna u kojoj će formi biti to izjašnjavanje, da li ćemo imati ponuđene odgovore (nešto ako anketa) ili ćemo svoja zapažanja poštom slati na adresu „Čistoće“. Kako gd da bude izjašnjavanje, „Gradska čistoća“ će  morati da ga objavi na svom sajtu. Ukoliko su rezultati izjašnjavanja korisnika takvi da većina korisnika nije zadovoljna pruženom komunalnom uslugom preduzeća, Gradska uprava preispituje rad preduzeća, sačinjava analizu sa predlogom mera za otklanjanje nedostataka navedenih u izjašnjavanju korisnika i dostavlja je Gradskom veću. Gradsko veće, nakon razmatranja analize i predloženih mera donosi akt kojim nalaže preduzeću da otkloni nedostatke koji su navedeni u izjašnjavanju korisnika, u roku koji ne može da bude duži od 90 dana. Sama „Čistoća“ već ima na svom sajtu dve ankete koje svaki građanin može da popuni i oceni rad ovog preduzeća. Jedna anketa se odnosi na fizička, a druga na pravna lica. Šta mislite, da li bi ovo moglo da bude pravilo za sve gradske službe?