LIMAN 3 I 4, SPENS I STADION KARAĐORĐE DO VEČERAS BEZ TOPLE VODE

LIMAN 3 I 4, SPENS I STADION KARAĐORĐE DO VEČERAS BEZ TOPLE VODE

Iz „Novosadske toplane“ obaveštavaju da je danas (21.09. 2018.), od 13.00 časova, zbog radova na vrelovodu, prekinuta je isporuka toplotne energije za pripremu tople potrošne vode za objekte na području Limana III Čitaj više »

UMETNICI IZ DORTMUNDA PONOVO U NOVOM SADU

UMETNICI IZ DORTMUNDA PONOVO U NOVOM SADU

Novi Sad i Dortmund su gradovi pobratimi od 1981. godine, što je vremenom dovelo i do uspešne saradnje na planu kulture. Tako će se dortmundski umetnici predstavitie Novosađaniima od ponedeljka u Kulturnom Čitaj više »

KALEIDOSKOP KULTURE SE PRIVODI KRAJU, ALI DOGAĐAJA IMA NA PRETEK

KALEIDOSKOP KULTURE SE PRIVODI KRAJU, ALI DOGAĐAJA IMA NA PRETEK

Kao novosadsko delo kulture zajedništva, Kaleidoskop je tokom protekle četiri nedelje predstavio jedinstvenu sliku različitosti i raznolikosti Novog Sada, te će Novosađani i u nedelji pred nama imati priliku da isprate najrazličitije Čitaj više »

ŠTA JE TO PROJEKAT „UKRŠTANjE“

ŠTA JE TO PROJEKAT „UKRŠTANjE“

Inovativan projekat „Ukrštanje”, podržan od Fondacije „Novi Sad 2021” u okviru javnog konkursa „Publika u fokusu”, okupio je tri institucije: Zavod za kulturu vojvođanskih Slovaka, ŠOSO „Milan Petrović” i Udruženje građana „Otvoreni Čitaj više »

VITEŠKI SABOR NA PETROVARADINSKOJ TVRĐAVI

VITEŠKI SABOR NA PETROVARADINSKOJ TVRĐAVI

Ako spadate u one koji vole da čitaju, ili gledaju sve što je vezano za srednji vek, ili se čak ljubitelj epske fantastike, ovog vikenda pruža vam se prilika da zakoračite malo Čitaj više »

 

DA LI JE POČELA ŠOPOKALIPSA

Iako kod nas to uopšte ne deluje tako, ova godina će biti veoma loša za mnoge prodavnice, ali i  tržne centre u svetu.  Dokaz za to stiže iz SAD gde se na sve više molova i tržnih centara stavljaju katanci, jer ljudima nisu zanimljivi. Razlog za to treba tražiti u činjenici da današnja polulacija ne želi da svoje slobodno vreme provodi šetajući po molovima, gledajući izloge i kupujući, već na neki drugi način. Do devedesetih godina prošlog veka su posete tržnim centrima postale jedna od najvažnijih aktivnosti ljudi tokom slobodnog vremena. Na samom vrhuncu svoje popularnosti Amerikanci su u tržnim centrima mesečno provodili 12 sati, što je više od bilo koje druge aktivnosti, osim spavanja, rada i jela. Drugi razlog za „kupokalipsu“ (šopokalipsu) je internet, jer kupovina on line je danas daleko jednostavnija, ali i sve povoljnija. Zbog svega ovoga mnogi poznati brendovi planiraju lagano zatvaranje svojih prodavnica, a kad se zatvore prodavnice, prestaje potreba i za tržnim centrima. KOd nas ovaj trend još nije došao, a kada će, nije poznato. Što se ostatka sveta tiče, činise da su ljudi počeli da se ponašaju shodno devizi: živi više – kupuj manje.