IZLOŽBA „WINDOWS 99“ POSLE 20 GODINA PONOVO U NOVOM SADU

IZLOŽBA „WINDOWS 99“ POSLE 20 GODINA PONOVO U NOVOM SADU

Na godišnjicu bombardovanja Novog Sada, u kulturnoj stanici Svilara, u nedelju 24. marta biće ponovo organizovana izložba postera „Windows 99“, autora Miloša Jovanovića – Hamera. Izložba je napravljena za vreme bombardovanja Srbije Čitaj više »

DEO SATELITA I NOVOG NASELjA U PONEDELjAK BEZ GREJANjA I TOPLE VODE OD TRI UJUTRU

DEO SATELITA I NOVOG NASELjA U PONEDELjAK BEZ GREJANjA I TOPLE VODE OD TRI UJUTRU

„Novosadska toplana“ obaveštava da će u ponedeljak, 25. marta 2019. godine, od 3 sata ujutru, zbog radova na vrelovodnoj mreži u bloku ulica Bate Brkića, Stevana Hladnog i Antuna Urbana, doći će Čitaj više »

SUTRA POČINjU RADIONICE KREATIVNOG PISANjA

SUTRA POČINjU RADIONICE KREATIVNOG PISANjA

Radionice kreativnog pisanja počinju sutra u podne, u Omladinskom centru CK13. Mogu da se prijave svi zainteresovani. Radionice koje nose naziv „Pisalište“ su besplatne i namenjene svima koji žele da učestvuju, bez Čitaj više »

IZLOŽBA FOTOGRAFJA O BOMBARDOVANjU NOVOG SADA 1999. GODINE

IZLOŽBA FOTOGRAFJA O BOMBARDOVANjU NOVOG SADA 1999. GODINE

Povodom 20 godina od početka razaranja Novog Sada i Srbije NATO bombama, udruženje „Inženjeri zaštite životne sredine“, uz podršku Omladinske prestonice Evrope Novi Sad 2019., organizuje izložbu fotografija „17. rođendan pod bombama“ –  Čitaj više »

BRAVO!!! STUDENTI ŠETAJU FRUŠKOM GOROM I SAKUPLjAJU SMEĆE (foto)

BRAVO!!! STUDENTI ŠETAJU FRUŠKOM GOROM I SAKUPLjAJU SMEĆE (foto)

U vreme kada svakodnevno slušamo o ugrožavanju životne sredine, bilo da se radi o kritičnom nivou zagađenja vazduha ili o aktuelnim Studenti geografije i članovi Društva mladih istraživača “Branislav Bukurov”, sa Prirodno-matematičkog Čitaj više »

 

DA LI JE POČELA ŠOPOKALIPSA

Iako kod nas to uopšte ne deluje tako, ova godina će biti veoma loša za mnoge prodavnice, ali i  tržne centre u svetu.  Dokaz za to stiže iz SAD gde se na sve više molova i tržnih centara stavljaju katanci, jer ljudima nisu zanimljivi. Razlog za to treba tražiti u činjenici da današnja polulacija ne želi da svoje slobodno vreme provodi šetajući po molovima, gledajući izloge i kupujući, već na neki drugi način. Do devedesetih godina prošlog veka su posete tržnim centrima postale jedna od najvažnijih aktivnosti ljudi tokom slobodnog vremena. Na samom vrhuncu svoje popularnosti Amerikanci su u tržnim centrima mesečno provodili 12 sati, što je više od bilo koje druge aktivnosti, osim spavanja, rada i jela. Drugi razlog za „kupokalipsu“ (šopokalipsu) je internet, jer kupovina on line je danas daleko jednostavnija, ali i sve povoljnija. Zbog svega ovoga mnogi poznati brendovi planiraju lagano zatvaranje svojih prodavnica, a kad se zatvore prodavnice, prestaje potreba i za tržnim centrima. KOd nas ovaj trend još nije došao, a kada će, nije poznato. Što se ostatka sveta tiče, činise da su ljudi počeli da se ponašaju shodno devizi: živi više – kupuj manje.