PREDSTAVLjENO ČETIRI LOKACIJE U OKVIRU PROJEKTA „NOVA MESTA“

PREDSTAVLjENO ČETIRI LOKACIJE U OKVIRU PROJEKTA „NOVA MESTA“

Fondacija „Novi Sad 2021“ predstavila je danas četiri lokacije u našem gradu koje su deo projekta „Nova mesta – mikrogranting“, pokrenutog u cilju da se uz male urbane intervencije i inovativne ideje Čitaj više »

RADOVI TOPLANE MENjAJU REŽIM SAOBRAĆAJA U ĆIRPANOVOJ

RADOVI TOPLANE MENjAJU REŽIM SAOBRAĆAJA U ĆIRPANOVOJ

„Novosadska toplana“ obaveštava da će sutra (17. oktobar) početi sa radovima na izgradnji vrelovodnog priključka za objekat u Ćirpanovoj ulici broj 11, zbog čega će privremeno biti zauzeta jednea saobraćajna trake za potrebe Čitaj više »

PLATIO BMW TONOM METALNIH NOVČIĆA

PLATIO BMW TONOM METALNIH NOVČIĆA

Jedan Kinez je nedavno izazvao opšti metež u zastupništvu gde se prodaje BMW automobili u kineskom gradu Tongrenu. On za kupovinu  novog automobila marke BMW čija je cena bila 480.000 juana (oko Čitaj više »

STAJANjE NA POSLU JE DOBRO I KORISNO

STAJANjE NA POSLU JE DOBRO I KORISNO

Novo istraživanje pokazalo je da stolovi čija visina može da se prilagođava tako da za njima može da se radi i sedeći i stojeći, poboljšavaju efikasnost na poslu, ali su i blagotvorni Čitaj više »

ZLATNI RETRIVER – GRADONAČELNIK

ZLATNI RETRIVER – GRADONAČELNIK

Ajdelvajld je gradić u Kaliforniji koji je 2012. godine izabrao svog prvog gradonačelnika. Kažu da je u pitanju veoma dobar momak po imenu Maks. On je prijateljski nastrojen i uvek dopušta mom sinu Čitaj više »

 

KO KOLIKO U EVROPI VERUJE LAŽNIM VESTIMA

Novo istraživanje o medijskoj pismenosti u Evropi pokazalo je da su balkanske zemlje najmanje “otporne” na širenje lažnih vesti. Istraživanje obuhvata procenu kvaliteta obrazovanja, slobodu medija i poverenje javnosti, čime je rangirana podložnost 35 država dezinformacijama. Prema istraživanju o medijskoj pismenosti u Evropi, Hrvatska je na 24. mestu, Srbija na 29, Crna Gora na 31, BiH na 32, a Albanija na 33. mestu liste od 35 zemalja. Istraživanje je pokazalo da su balkanske države “najranjivije” kada je u pitanju širenje lažnih vesti, koje su označene “glasinama, obmanama, potpunim lažima i dezinformacijama stranih vlada ili neprijatelja”. Navedeno je da se skandinavske zemlje na najbolji način osposobljene da se odupru “post truth” informacijama. U njima “objektivne činjenice imaju veći uticaj u oblikovanju javnog mnjenja nego izazivanje emocija ili lično uverenje”. Makedonija i Turska su najlošije rangirane kada je u pitanju medijska pismenost, a na prvom mestu liste nalazi se Finska koja ima “jak javni obrazovni sistem” i “široko rasprostranjene veštine kritičkog mišljenja”, koje se smatraju ključnim za “otpornost” na lažne vesti.