KALEIDOSKOP KULTURE – KULTURA ZAJEDNIŠTVA, RETROSPEKTIVA POSLEDNjE NEDELjE

KALEIDOSKOP KULTURE – KULTURA ZAJEDNIŠTVA, RETROSPEKTIVA POSLEDNjE NEDELjE

U poslednjoj nedelji, Kaleidoskop je još jednom pokazao kako u Novom Sadu živi kultura zajedništva. U gradu koji je pokazao svoj potencijal za razvjanje kulturne i kreativne industrije i ovog vikenda desili Čitaj više »

SESTRA MAJRI SAJRUS PRODAJE SVOJE SUZE

SESTRA MAJRI SAJRUS PRODAJE SVOJE SUZE

Majli Sajrus ima sestru, zove se Noa i njen mentalnio sklop očigledno nije daleko od sestrinog. Naime, Noa, nakon prekida sa dečkom, prodaje svoje suze za 12.000 dolara. Osamnaestogodišnja pevačica je flašu Čitaj više »

KINA UVODI DANONOĆNO POSMATRANjE I BODOVANjE SVOJIH GRAĐANA

KINA UVODI DANONOĆNO POSMATRANjE I BODOVANjE SVOJIH GRAĐANA

Da je Kina zemlja s manjim ličnim slobodama od većine zapadnih zemalja, nije nikakva tajna. Međutim, planovi vladajuće Komunističke partije u Kini zvuče kao da su prepisani iz nekog od poznatih distopijskih Čitaj više »

RASPRODAT KUPAĆI KOSTIM SA KOJIM SE NE MOŽE U VODU

RASPRODAT KUPAĆI KOSTIM SA KOJIM SE NE MOŽE U VODU

Ljudi na društvenim mrežama zbunjeni su činjenicom da je kompanija „Guči“ rasprodala model jednodelnog kupaćeg kostima po ceni od oko 380 dolara, uprkos tome što su kupci upozoreni da kupaći kostim ne Čitaj više »

KUĆA U KOJOJ JE „ROĐEN“ HARI POTER JOŠ UVEK NIJE PRODATA

KUĆA U KOJOJ JE „ROĐEN“ HARI POTER JOŠ UVEK NIJE PRODATA

Kuća iz 14. veka u engleskom mestu Lavenham u okrugu Safok gde je navodno rođen slavni čarobnjak Hari Poter iz knjiga Džoane Rouling i dalje je na prodaju godinu dana od kada Čitaj više »

 

ŠTA MUŠKARCI PRVO PRIMETE NA ŽENI

Za prvih 10 sekundi, pošto upozna ženu, prosečan muškarac će otprilike polovinu tog vremena provesti gledajući u njene usne. A ako ona na njima nosi ruž, onda još i duže. Rezultati studije sprovedene na Univerzitetu u Mančesteru pokazali su da su usne najtraktivniji deo ženskog lica. U istraživanju, u kome je učestvovalo 50 muškaraca, naučnici su pokazivali fotografije različitih žena, sa ružem i bez njega. U prvih 10 sekundi muškarci su „fiksirali“ pogled na ružičasti karmin, u proseku 6,7 sekundi, dok je za crveni ruž njihovu pažnju držao u proseku 7,3 sekundi.  Kad je žena imala karmin na usnama, muškarci su njenim očima posvećivali prosečno tek 0,95 sekundi, dok su na kosu „utrošili“ još manje – 0,85 sekundi.  Pri tome, što su usne bile punije privlačile su više pažnje.