ZA NAJBOLjI FILM U POSLEDNjIH 30 GODINA PROGLAŠENO OSTVARENjE KOJE JE DOŽIVELO FIJASKO U BIOSKOPIMA

ZA NAJBOLjI FILM U POSLEDNjIH 30 GODINA PROGLAŠENO OSTVARENjE KOJE JE DOŽIVELO FIJASKO U BIOSKOPIMA

Evo još jedne liste najbokljih kada su filmovi u pitanju. Ovoga puta listu je napravio lanac bioskopa „Šoukejs sinemas“. Oni su ljubitelje filmova upitali koji je po njima najbolji film u poslednjih Čitaj više »

CIPELE OD „LjUDSKE KOŽE“ – CENA 10 HILJADA DOLARA (video)

CIPELE OD „LjUDSKE KOŽE“ – CENA 10 HILJADA DOLARA (video)

Kanadski dizajneri Ros Dalton i Stiven Radž Bhaskaran koji stoje iza brenda „Fecal Matter“ osmislili su štikle izrađene od „ljudske kože“ koje su postale hit na internetu. Prvobitno su kreirali ove štikle Čitaj više »

KUPIO KREDENAC I U NjEMU 95 HILjADA EVRA

KUPIO KREDENAC I U NjEMU 95 HILjADA EVRA

Jedan rumunski državljanin pronašao je 95.000 evra u polovnom kredencu kupljenom preko interneta i novac vratio vlasniku. Samuel Stanisi i njegova žena rekli su da su bili šokirani i da nisu mogli Čitaj više »

MALER – RADNICI PRIMILI PO 30 HILJADA EVRA, GREŠKOM

MALER – RADNICI PRIMILI PO 30 HILJADA EVRA, GREŠKOM

Radnici u čeličani Ti Marsinel, u blizini belgijskog Šarlroa, dobili su krajem oktobra bonus na platu od 30 hiljada evra. Za 230 zaposlenih, pretežno niskokvalifikovanih radnika sa prosečnom platom od 1.600 evra Čitaj više »

VELIKI BROJ NOMINACIJA ZA NAGRADE FESTIVALA U ORGANIZACIJI EXIT TIMA

VELIKI BROJ NOMINACIJA ZA NAGRADE FESTIVALA U ORGANIZACIJI EXIT TIMA

Na listi nominovanih za ovogodišnje Evropske festivalske nagrade (EFA), Egzitovi festivali u zbiru imaju rekordnih osam nominacija. EXIT, aktuelni nosilac titule Najboljeg velikog evropskog festivala, u 2018. godini pokrenuo je svoj dosad Čitaj više »

 

ŠTA MUŠKARCI PRVO PRIMETE NA ŽENI

Za prvih 10 sekundi, pošto upozna ženu, prosečan muškarac će otprilike polovinu tog vremena provesti gledajući u njene usne. A ako ona na njima nosi ruž, onda još i duže. Rezultati studije sprovedene na Univerzitetu u Mančesteru pokazali su da su usne najtraktivniji deo ženskog lica. U istraživanju, u kome je učestvovalo 50 muškaraca, naučnici su pokazivali fotografije različitih žena, sa ružem i bez njega. U prvih 10 sekundi muškarci su „fiksirali“ pogled na ružičasti karmin, u proseku 6,7 sekundi, dok je za crveni ruž njihovu pažnju držao u proseku 7,3 sekundi.  Kad je žena imala karmin na usnama, muškarci su njenim očima posvećivali prosečno tek 0,95 sekundi, dok su na kosu „utrošili“ još manje – 0,85 sekundi.  Pri tome, što su usne bile punije privlačile su više pažnje.