JEDINA POZNATA DOBITNICA SEDMICE U SRBIJI KAŽE DA NOVAC NE KUPUJE SREĆU

JEDINA POZNATA DOBITNICA SEDMICE U SRBIJI KAŽE DA NOVAC NE KUPUJE SREĆU

Irena Matejić (43) iz Mladenovca, jedina srpska loto milionerka koja je javno priznala da je dobila sedmicu, kaže da su joj pare donele mnogo toga, ali nisu uspele da joj kupe sreću. Čitaj više »

PUTUJE PO SVETU I SLIKA SE GOLA

PUTUJE PO SVETU I SLIKA SE GOLA

Posle niza propalih ljubavnih veza Megan Meri iz Kanzas Sitija otkrila je neobičnu strast: redovno odlazi na putovanja u divljini, kroz koju pešači potpuno naga. Fotografije sa putovanja postavlja na Instagramu, gde Čitaj više »

SVAKOGA DANA U SVAKOM POGLEDU SVE SMO GLUPLjI

SVAKOGA DANA U SVAKOM POGLEDU SVE SMO GLUPLjI

Kažu da su ljudi sve gluplji. Prosečan IQ ljudi širom planete polako ali sigurno opada već neko vreme, a nedavno su to potvrdili i naučnici.  Norveški istraživači su u periodu od 1970. Čitaj više »

LISTA NAJINTELIGENTNIJIH LjUDI U ISTORIJI

LISTA NAJINTELIGENTNIJIH LjUDI U ISTORIJI

Kleopatra Kleopatra (68 p.n.e.-30 p.n.e.) je bila poslednji faraon Ptolomejskog Egipta. Vladala je zemljom skoro trideset godina. Tečno je govorila pet jezika i imala je IQ oko 180. Kleopatra je, takođe, poznata i po svojim Čitaj više »

NOVA ZANIMANjA U SRBIJI KOJA IMAJU SVOJU ŠIFRU

NOVA ZANIMANjA U SRBIJI KOJA IMAJU SVOJU ŠIFRU

Od 1. januara u Srbiji je na snazi novi šifrarnik zanimanja. Među poslovima koji su od sada u šifrarniku našla su se zanimanja poput programiranja igara, javno beležništvo, ali zvanično su priznati Čitaj više »

 

ŠTA MUŠKARCI PRVO PRIMETE NA ŽENI

Za prvih 10 sekundi, pošto upozna ženu, prosečan muškarac će otprilike polovinu tog vremena provesti gledajući u njene usne. A ako ona na njima nosi ruž, onda još i duže. Rezultati studije sprovedene na Univerzitetu u Mančesteru pokazali su da su usne najtraktivniji deo ženskog lica. U istraživanju, u kome je učestvovalo 50 muškaraca, naučnici su pokazivali fotografije različitih žena, sa ružem i bez njega. U prvih 10 sekundi muškarci su „fiksirali“ pogled na ružičasti karmin, u proseku 6,7 sekundi, dok je za crveni ruž njihovu pažnju držao u proseku 7,3 sekundi.  Kad je žena imala karmin na usnama, muškarci su njenim očima posvećivali prosečno tek 0,95 sekundi, dok su na kosu „utrošili“ još manje – 0,85 sekundi.  Pri tome, što su usne bile punije privlačile su više pažnje.