RADNICI TOPLANE KREĆU SA OČITAVANjEM ZA AVGUST

RADNICI TOPLANE KREĆU SA OČITAVANjEM ZA AVGUST

Radnici „Novosadske toplane“ od ponedeljka, 20. Avgusta kreću sa očitavanjem stanja vodomera  i merilima za potrošnu toplu vodu za mesec avgust 2018.godine, pa mole potrošače, a posebno stanare u individualnim stambenim zgradama Čitaj više »

KASNIO NA AVION PA REKAO DA JE U NjEMU BOMBA

KASNIO NA AVION PA REKAO DA JE U NjEMU BOMBA

Britanski državljanin Žakob Meir Abdelak, koji je kasnio na let iz Londona za Los Anđeles, pokušao je da ga prinudno odloži, kako bi stigao da se ukrca, tako što je pozvao policiju Čitaj više »

NEMOJTE JESTI U VOZOVIMA BEČKOG METROA

NEMOJTE JESTI U VOZOVIMA BEČKOG METROA

Gradske vlasti Beča zabranile su putnicima da konzumiraju hranu u vozovima podzemne železnice, ali nisu planirane kazne za prekršioce, bar ne na početku. Zabrana će stupiti na snagu 1. septembra, prvo na Čitaj više »

NE PROVERAVJTE POSLOVNU ELEKTRONSKU POŠTU POSLE KRAJA RADNOG VREMENA

NE PROVERAVJTE POSLOVNU ELEKTRONSKU POŠTU POSLE KRAJA RADNOG VREMENA

Proveravanje poslovnog emaila nakon radnog vremena katastrofalno utiče na zdravlje i veze. To je zaključak istraživanja koje je uradila kompanija Virginia Tech. Stvar je u tome da očekivanje od zaposlenih da gledaju Čitaj više »

RAZMENA UDžBENIKA STARTUJE OD PONEDELjKA

RAZMENA UDžBENIKA STARTUJE OD PONEDELjKA

Razmena udžbenika za osnovnu i srednju školu biće organizovana od 20. avgusta do 7. setpembra prostorijama Udruženja građana „NS blok“, Trg Marije Trandafil 4. Sve zainteresovani pozvani su da učestvuju u ovoj Čitaj više »

 

NEKE NAVIKE SU DOBRE, MA KOLIKO TO BLESAVO ZVUČALO

Ponekad nam se čini da nema gorih navika od ovih, ali upravo one bi mogle skrivati neke prednosti za naše zdravlje. Evo nekoliko zanimljivih primera.

PSOVANjE: dobar način da se oslobodite stresa, a i one koji psuju drugi ljudi doživljavaju otvorenijima i iskrenijima.  

SPAVANjE VIKENDOM: vikednom treba nadoknaditi san koji smo propustili tokom nedelje. 

UMERENO KONZUMIRANjE ALKOHOLA: može pomoći da razmišljate jasnije, da se bolje sećate i da smanjite rizik od pojedinih bolesti. Ali uz poseban akcenat na reč „umerena“.

VRPOLjENjE: od uvrtanja kose do lupkanja prstima – mnogi od nas ne mogu da sede mirno ni pet minuta. Ljudi koji se vrpolje imaju viši krvni pritisak, i ne samo to, oni sagorevaju oko 350 kalorija više dnevno. 

SANjARENjE: pomaže da budemo kreativni, produktivni i motivisani Zato što aktivira područja mozga koja su inače „uspavana“.

SPAVANjE BEZ ODEĆE: reguliše telesnu temperaturu i osigurava miran san. Goli ćete bolje spavati, a tako ćete smanjiti i nivo hormona stresa i oporaviti se od neugodnih situacija koje ste doživeli danju.

PRIČANjE SAMI SA SOBOM: podstiče  rešavanje nekih problema, jasnije razmišljanje i oslobađanje od stresa. Od razgovora sa samim sobom često imamo više koristi nego od razgovora s drugim ljudima.  

ŽALjENJE ALI SA CILjEM: ljudi koji se žale s ciljem da postignu nešto, srećniji su od ljudi koji se žale samo da bi se žalili. Savršeno je prihvatljivo požaliti se na nešto ako će vas to dovesti do cilja. 

ŽVAKANjE ŽVAKE: dobro je za koncentraciju, ali i za bolje rešavaje zadataka u kojima moratr da se prisećate nečega. 

ČOKOLADA: ljudi koji redovno jedu čokoladu manje su skloni srčanim bolestima. Čokolada pomaže da se oslobode stresa. Naravno, pod uslovom da je umereno.