NEKE NAVIKE SU DOBRE, MA KOLIKO TO BLESAVO ZVUČALO

ljudi

Ponekad nam se čini da nema gorih navika od ovih, ali upravo one bi mogle skrivati neke prednosti za naše zdravlje. Evo nekoliko zanimljivih primera.

PSOVANjE: dobar način da se oslobodite stresa, a i one koji psuju drugi ljudi doživljavaju otvorenijima i iskrenijima.  

SPAVANjE VIKENDOM: vikednom treba nadoknaditi san koji smo propustili tokom nedelje. 

UMERENO KONZUMIRANjE ALKOHOLA: može pomoći da razmišljate jasnije, da se bolje sećate i da smanjite rizik od pojedinih bolesti. Ali uz poseban akcenat na reč „umerena“.

VRPOLjENjE: od uvrtanja kose do lupkanja prstima – mnogi od nas ne mogu da sede mirno ni pet minuta. Ljudi koji se vrpolje imaju viši krvni pritisak, i ne samo to, oni sagorevaju oko 350 kalorija više dnevno. 

SANjARENjE: pomaže da budemo kreativni, produktivni i motivisani Zato što aktivira područja mozga koja su inače „uspavana“.

SPAVANjE BEZ ODEĆE: reguliše telesnu temperaturu i osigurava miran san. Goli ćete bolje spavati, a tako ćete smanjiti i nivo hormona stresa i oporaviti se od neugodnih situacija koje ste doživeli danju.

PRIČANjE SAMI SA SOBOM: podstiče  rešavanje nekih problema, jasnije razmišljanje i oslobađanje od stresa. Od razgovora sa samim sobom često imamo više koristi nego od razgovora s drugim ljudima.  

ŽALjENJE ALI SA CILjEM: ljudi koji se žale s ciljem da postignu nešto, srećniji su od ljudi koji se žale samo da bi se žalili. Savršeno je prihvatljivo požaliti se na nešto ako će vas to dovesti do cilja. 

ŽVAKANjE ŽVAKE: dobro je za koncentraciju, ali i za bolje rešavaje zadataka u kojima moratr da se prisećate nečega. 

ČOKOLADA: ljudi koji redovno jedu čokoladu manje su skloni srčanim bolestima. Čokolada pomaže da se oslobode stresa. Naravno, pod uslovom da je umereno.