IZMENA REŽIMA SAOBRAĆAJA U ULICI BRAĆE RIBNIKAR ZBOG RADOVA NOVOSADSKE TOPLANE

IZMENA REŽIMA SAOBRAĆAJA U ULICI BRAĆE RIBNIKAR ZBOG RADOVA NOVOSADSKE TOPLANE

„Novosadska toplana“ obaveštava da sutra (19. oktobar) počinje s radovima na izgradnji vrelovodnog priključka za objekat u ulici Braće Ribnikar 7-9 zbog čega će privremeno biti zauzeta jedna saobraćajne trake u zoni Čitaj više »

DEO DETELINARE U PETAK BEZ GREJANjA I TOPLE VODE

DEO DETELINARE U PETAK BEZ GREJANjA I TOPLE VODE

„Novosadska toplana“ obaveštava da će sutra (19. oktobar) od 6 sati, zbog radova na vrelovodu u Ulici Stevana Mokranjca, neće biti grejanja i potrošne tole vode u sledećim objektima: – Rumenačka 5-25; Čitaj više »

PICA KAO MOTIVACIJA NA POSLU

PICA KAO MOTIVACIJA NA POSLU

Poznati psiholog Dan Ariely sproveo je eksperiment u Intelovoj fabrici u Izraelu kako bi bolje razumeo ljudsku motivaciju. U eksperimentu su bile 4 grupe ispitanika. Prva grupa na početku nedelje dobila je Čitaj više »

ŠTA DOBIJAŠ U EU AKO TI VOZ KASNI

ŠTA DOBIJAŠ U EU AKO TI VOZ KASNI

Evropska unija usvojila je novu regulativu za bolja prava putnika u železničkom saobraćaju po kojoj, ukoliko voz kasni sat vremena, putnici mogu da zahtevaju povraćaj od 50 odsto iznosa cene karte. Od Čitaj više »

U NEDELjU JE FESTIVAL LAMPIONA

U NEDELjU JE FESTIVAL LAMPIONA

Prva studentska humanitarna fondacija “Osmeh na dar” u nedelju 21. oktobra organizuje treći “Osmehov festival lampiona”, kao uvod u novu, 13.  novogodišnju akciju, koja je zakazana za decembar. Festival počinje u 16 Čitaj više »

 

20 MINUTA SPAVANJA DUŽE VAM MOŽE DONETI VELIKE PROMENE

Ako ste veliki ljubitelj slatkiša, verovatno nećete moći da odolite iskušenju da pre odlaska na spavanje pojedete makar jednu poslasticu. Sudeći prema novom istraživanju, problem možete da rešite tako što ćete leći samo malo ranije.

Samo 20 minuta sna više dovoljno je da smanjite dnevni unos slatkiša u količini koja odgovara polovini parčeta torte, pokazuje istraživanje Kings koledža u Londonu.

 Grupa ljudi, koji su spavali manje od sedam sati tokom noći, smanjila je unos nezdravih “slobodnih” šećera (monosaharida, disharida i stonog šećera) za gotovo deset grama nakon što su im stručnjaci pomogli da produže san za 21 minut.
Ta količina odgovara polovini parčeta torte sa šećernom glazurom ili tri keksa sa čokoladnim prelivom. Učesnici studije su takođe smanjili unos ugljenih hidrata.

Naučnici pretpostavljaju da moždane ćelije usled nedostatka sna snažnije reaguju na nezdravu hranu, terajući nas da je jedemo kako bismo zadovoljili psihičke potrebe.

To je možda i razlog zašto su ljudi koji nedovoljno spavaju skloni gojenju.

– Činjenica da je duži san uzrokovao smanjenje unosa slobodnih šećera, tj. šećera koje dodajemo namirnicama u procesu proizvodnje, ali i kad kuvamo, odnosno šećera u medu, sirupima i voćnom soku, navodi na zaključak da mala promena navike zaista može da pomogne ljudima da počnu zdravije da se hrane – kaže dr Vendi Hol sa Katedre za nutricionizam King koledža.

Izvor blic.rs Foto Express.hr