GRADONAČELNIK NOVOG SADA UZEO UČEŠĆA U AKCIJI „NEDELjA ZA ČISTIJU VOJVODINU“

GRADONAČELNIK NOVOG SADA UZEO UČEŠĆA U AKCIJI „NEDELjA ZA ČISTIJU VOJVODINU“

– Novi Sad je naša kuća, tako da moramo voditi računa o higijeni na isti način kao u svojim stanovima. Ako bacamo smeće tamo gde ne treba, stvaramo divlјe deponije, ostavlјamo nameštaj Čitaj više »

DEO NOVOG NASELjA I SATELITA U ČETVRTAK BEZ TOPLE VODE ZBOG SANACIJE HAVARIJE

DEO NOVOG NASELjA I SATELITA U ČETVRTAK BEZ TOPLE VODE ZBOG SANACIJE HAVARIJE

Iz „NOvosadske toplane“ obaveštavaju da u četvrtak, 27. juna 2019. godine, od 7 sati, zbog sanacije havarije na vrelovodnoj mreži na Bulevaru Slobodana Jovanovića 11a, neće biti tiple potrošne vode u sledećim Čitaj više »

JAPANSKA GRICKALICA – POHOVANO LIŠĆE JAVORA

JAPANSKA GRICKALICA – POHOVANO LIŠĆE JAVORA

Japanaci umesto da jedu čips, flips, štapiće ili nešto slično često biraju prženo javorovo lišće. Momidži tempura naziv je ove zanimljive gricklqaice od javorovog lišća, jedne od najpopularnijih užina u Zemlji izlazećeg Čitaj više »

MUDROSTI HOMERA SIMPSONA O PIVU

MUDROSTI HOMERA SIMPSONA O PIVU

Homer Simpson, glavni junak popularne serije „Simpsonovi“, poznat je po svojoj bezuslovnoj ljubavi prema krofnama i svojoj porodici. Ovaj smotani, simpatični, naivni i iskreni junak ostao je zapamćen po mnogo čemu, ali se može reći da Čitaj više »

POBEDA NA IZBORIMA U ISTAMBULU PROSAVLjENA PESMOM „JUTRO JE“ NADE TOPČAGIĆ (video)

POBEDA NA IZBORIMA U ISTAMBULU PROSAVLjENA PESMOM „JUTRO JE“ NADE TOPČAGIĆ (video)

Na lokalnim izborima u Istanbulu u nedelju pobedio je kandidat opozicije Ekrem Imamoglu koji će biti novi gradonačelnik tog grada. Glasanje u Istanbulu je bio test popularnosti za Erdogana koji je ranije Čitaj više »

 

TRIKOVI ŠOPING CENTARA

U šoping centrima ništa nije slučajnost, pa ni činjenica da nemaju prozore i satove. Pogledate li brojne današnje šoping centre, primetićete jednu vrlo zanimljivu stvar, a to je da baš svi imaju isti koncept.

To definitivno nije slučajnost, objašnjavaju psiholozi, već pametan način manipulisanja s ljudskom podsvešću. Krajnji cilj? Da ostavite što više novca kod njih. Ovo je nekoliko interesantnih detalja koji idu u prilog ovoj teoriji, piše „Dejli mejl“.

Prozori i satovi su zabranjeni

Ovaj trik šoping centri su „ukrali“ od kockarnica. Naime, bez nečeg što ih može vratiti u stvarnost i uputiti ih koje je doba dana, sati i koliko su vremena već proveli tamo – ljudi će i dalje kupovati. Tako čak ni oni s najjačom voljom ne mogu da uđu u šoping centar i izađu nakon što su uzeli tu jednu stvar po koju su krenuli, kao ni da provedu samo pola sata unutra.

Sve je lepše uz njihova svetla

Bilo da je reč o supermarketu i izgledu voća i povrća, ili pak komadu odeće i modnim dodacima – „nesavršene boje“ ispravljaju se uz moć osvetljenja, zbog čega u svim šoping centrima imaju jaka svetla.

SC

Sve navodi da uđete

Sigurno ste primietili da je u šoping centrima klima postavljena na prejako hlađenje, muzika preglasna, a podovi popločani velikim klizavim pločicama. Ali to se menja čim uđete u bilo koju od trgovina – pod postaje mekši i obično je na njemu tepih, muzika je tiša i temperatura viša – što navodi da se osećamo ugodnije i ne želimo da izađemo. A šta radimo unutra? Naravno, isprobavamo, kupujemo i trošimo.

Nema polica pored blagajne

Računajući na to da kupci u redu ispred blagajne najčešće broje svotu koju treba plate, trgovci su osmislili još jedan trik. Naime, većina ljudi baš ispred blagajne odlučuje hoće li nešto da kupi ili neće, pa tamo ne postavljaju police niti nešto slično na šta bi se odbačena roba mogla vratiti.

Raspored prodavnica i stepenica nije slučajnost

Pokretne stepenice u velikim šoping centrima uvek su smeštene tako da morate da napravite ceo krug da biste došli do poveznih stepenica. Tako se osigurava da ćete razgledati sve što se na tom spratu nalazi, a stepenice se gotovo uvek nalaze na samom ulazu u prodavnicu, dok je jedini put prema dole tek na zadnjem delu prodavnice.

S druge strane, isti se trik koristi i kod kabina za presvlačenje, koje su po pravilu tek na dnu prodavnice, kako bi smo pre isprobavanja primetili sve stvari unutra.

Skuplji proizvodi idu u visini očiju

Proizvodi na popustima se nalaze na dnu polica, a brendirana i skuplja roba u visini naših očiju. Cene su označene na način da prvim pogledom pomislimo da su povoljnije nego što zaista jesu.

Rupe na policama mame

Uzmite na primer policu u supermarketu s čokoladama, ili pak odeljak gde stoje televizori u tehnološkim prodavnicama. Često možemo videti kako su neki artikli ispražnjeni pa se čini kako je ostao samo jedan ili dva, ali stvarnost je drugačija i najčešće su nagomilani u skladištu. Trgovci se ovim trikom služe kako bi stvorili iluziju tako dobrog proizvoda koji se odmah rasprodaje, pa i mi automatski želimo da budemo deo ekipe koja je „nanjušila najbolji proizvod“.

Izvor: blic.rs Foto: Apartmani Beograd, Superodmor – Ponude450 × 230