MAJSKA SKUPŠTINA 1848. ‒ 170 GODINA POSLE

MAJSKA SKUPŠTINA 1848. ‒ 170 GODINA POSLE

U petak, 20. jula 2018. godine u 19.00 sati u Galeriji Matice srpske, Trg galerija 1, biće održano stručno tumačenje izložbe Majska skupština 1848. – 170 godina kasnije, koja je predstavljena u Čitaj više »

PREKID  ISPORUKE  TOPLE POTROŠNE VODE

PREKID ISPORUKE TOPLE POTROŠNE VODE

U petak, 20. jula 2018. godine, od 8.00 sati, zbog radova na rekonstrukciji vrelovoda u Ulici Momčila Tapavice, biće prekinuta isporuka toplotne energije za pripremu tople potrošne vode za objekte: Momčila Tapavice Čitaj više »

OBAVEŠTENJE O IZMENI REŽIMA SAOBRAĆAJA U RASKRSNICI BULEVARA OSLOBOĐENJA I BULEVARA CARA LAZARA

OBAVEŠTENJE O IZMENI REŽIMA SAOBRAĆAJA U RASKRSNICI BULEVARA OSLOBOĐENJA I BULEVARA CARA LAZARA

Zbog radova u okviru rekonstrukcije vrelovoda, koje Javno komunalno preduzeće „Novosadska toplana“ Novi Sad izvodi na Bulevaru Cara Lazara i Fruškogorske ulice, od srede, 18. jula 2018. godine, prema Rešenju Gradske uprave Čitaj više »

OBAVEŠTENJE O IZMENI REŽIMA SAOBRAĆAJA U ULICI MOMČILA TAPAVICE

OBAVEŠTENJE O IZMENI REŽIMA SAOBRAĆAJA U ULICI MOMČILA TAPAVICE

Javno komunalno preduzeće „Novosadska toplana“ Novi Sad danas,17. jula 2018. godine, počinje sa radovima na rekonstrukciji vrelovodne mreže u bloku ulica Momčila Tapavice. Zbog pomenutih radova, prema Rešenju Gradske uprave za saobraćaj Čitaj više »

OBAVEŠTENJE O RADOVIMA U ULICI MILEVE MARIĆ

OBAVEŠTENJE O RADOVIMA U ULICI MILEVE MARIĆ

U utorak, 17.jula 2018. godine, od 7.00 sati, zbog radova na rekonstrukciji vrelovoda u Ulici Mileve Marić, biće prekinuta isporuka toplotne energije za pripremu tople potrošne vode za sledeće objekte:   Mileve Čitaj više »

 

Kako najlakše brojati kalorije

Slatkiše s cimetom ne voli svako, ali svako ko ima problem da prestane sa slatkišima bi trebalo da zavoli cimet.

Dodajte cimet uz slatko

 Ovaj začin ne samo da sadrži antioksidanse i ima antiinflamatorno dejstvo, nego i pomaže u regulaciji šećera u krvi, smanjujući nalete gladi i želju za još slatkog koju često imamo posle unošenja šećera.

Popijte diet piće

Većina nas voli da zalije obrok nekim pićem. Pivo i vino su prave kalorijske ubice, a ni sokovi ne zaostaju. Ako baš ne možete bez tečnosti, a voda vam je dosadna, gazirana pića su najbolji izbor – naravno, u diet varijanti, jer jedino tako ne unosite nepotrebne kalorije koje vam donose bukvalno sva druga pića.

hrana

Foto: Sportska Gimnastika Diplomac

Koristite manje tanjire

Geometrija i brojni eksperimenti pokazali su jednu, kada malo razmislite, logičnu stvar: ista količina hrane na velikom tanjiru deluje manje nego kada se stavi na mali tanjir. Odličan način da „prevarite“ mozak po pitanju količine hrane koju ste pojeli.

Jedite sporije

Brojne studije su pokazale da je sporije jedenje, što pre svega znači više i pažljivije žvakanje, ključno za brži osećaj sitosti i samim tim, manju količinu unesene hrane. Ako vam to teško ide, probajte da brojite zalogaje.

Fokusirajte se na jelo

Okruženje u kome jedete igra veliku ulogu u tome koliko ćete pojesti. Ako vam je pažnja podeljena dok jedete, mnogo je veća šansa da ćete jesti više. Jedno istraživanje je pokazalo da ljudi jedu 30% više kada uz jelo gledaju televiziju ili film, vise na mobilnom ili čitaju knjigu.

Sačuvajte pola porcije

Porcije u restoranima su često mnogo veće nego kada jedete kod kuće. Rešenje je prosto: pojedite pola porcije i tražite da vam drugu polovinu zapakuju. Bam! Dva obroka po ceni jednog! Ako vam je tako nešto glupo tj. neprijatno, možete i da podelite porciju s nekim, efekat po vaš unos kalorija je isti.

Jedite rukom koju manje koristite

Ovo može da zvuči kao potez očajnika, ali jedan od efektnijih načina da vas jedenje brzo smori, čime ćete i jesti manje. Naravno, važi samo ako koristite escajg. Detaljnije na www.pronadjimeru.com.

Izvor: blic.rs