POČELA GREJNA SEZONA U NOVOM SADU

TOPLANA-LOGO

Prema Odluci o proizvodnji, distribuciji i snabdevanju toplotnom energijom iz Toplifikacionog sistema Grada Novog Sada, stekli su se uslovi za početak grejne sezone, te je „Novosadska toplana“, nakon uspešno završenih toplih proba, otpočela grejnu sezonu 2017/2018. godine danas, 9. oktobra 2017. godine – saopšteno je iz ovog javnog gradskog preduzeća.

Tokom grejne sezone korisnici mogu podneti reklamacije Korisničkom centru na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode, pozivom na besplatni broj 0800 100 021 i pozivanjem brojeva 423 712 i 420 853, ili doći lično u prostorije Korisničkog centra u ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 7 do 15 časova.

Nakon radnog vremena Korisničkog centra, reklamacije na kvalitet isporuke toplotne energije mogu se podneti Službi reklamacija na brojeve telefona 4881 104 i 4881 106, poručuju iz JKP „Novosadska toplana“.